تاریخ: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۴۴
بازدید: ۱۴۲
کد خبر: ۱۵۰۴۷۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
مسوول کمیته والیبال فراکسیون ورزش مجلس:

با حمایت از باشگاه‌های بزرگ، چراغ ورزش همیشه روشن می‌ماند

می متالز - مسوول کمیته والیبال فراکسیون ورزش مجلس گفت: نقطه اصلی کمک‌های متولیان امر به بخش ورزش باید به باشگاه‌های جامع و بزرگی همچون باشگاه ذوب آهن اصفهان باشد که علاوه بر تیمداری در رشته های مختلف توجه ویژه‌ای نیز به امور جانبازن و معلولان دارند.
با حمایت از باشگاه‌های بزرگ، چراغ ورزش همیشه روشن می‌ماند

به گزارش می متالز، رضا حاجی‌پور که به دعوت باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن، جهت بازدید از مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته در باشگاه نبرد فولادشهر، در خصوص وضعیت ورزش جانبازان و معلولان اظهار کرد: سالیان متمادی است که ما به لطف تلاش جانبازان و معلولان در میادین آسیایی و جهانی و پارالمپیک توانسته‌ایم پرچم کشور را در جهان بلند آوازه کنیم. از جمله تیم پرافتخار ذوب‌آهن اصفهان چندین قهرمانی در جهان  است، بنابراین شایسته نیست اگر کمکی از دستمان بر می‌آید برای این عزیزان کوتاهی کینم.

وی افزود: همه مسوولان و مدیران ورزش باید دست به دست هم بدهند و مشکلات ورزشکاران جانباز را حل کنند.

نماینده مردم آمل در مجلس تصریح کرد: اگرچه به تازگی توفیق خدمتگذاری به مردم را پیدا کرده‌ام، اما در این مدت کوتاه متوجه شدم که در شهرستان آمل استعدادهای بسیار خوبی در بین عزیزان معلول و جانباز است که به دلیل نداشتن امکانات نمی‌توانند استعدادهای خود را بروز بدهند.

وی با اشاره به فرا رسیدن زمان بودجه‌بندی در مجلس در ارتباط با نقش نمایندگان مجلس در توسعه امور ورزش کشور گفت: این روزها بهترین فرصت برای نمایندگان است که پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه بدهند تا بتوانیم هرچه بهتر در خدمت ورزش کشور باشیم و مجلس بتواند به نحو احسن نقش خود را در این زمینه ایفا کند.

حاجی پور با اشاره به اهمیت و نقش ورزش در جلوگیری از ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی، خاطرنشان کرد: برای اینکه ورزشکاران بتوانند به الگوی‌های مناسبی برای جامعه تبدیل شوند، باید در همه زمینه‌ها حمایت شوند و در این میان نقش دولت و مجلس پررنگ است.

مسوول کمیته والیبال فراکسیون ورزش مجلس گفت: اخیرا در مجلس به امر مهم  حل مشکلات ورزش تاکید کردم، به ویژه در اوضاع و احوال شیوع ویروس کرونا که باعث محدود شدن شرایط کار و زندگی بسیاری از ورزشکاران و باشگاه‌های ورزشی شده است.

وی اظهار کرد: نقطه اصلی کمک‌های متولیان امر به بخش ورزش باید به باشگاه‌های جامع و بزرگی همچون باشگاه ذوب‌آهن اصفهان باشد که علاوه بر تیمداری در رشته‌های مختلف توجه ویژه‌ای به امور جانبازان و معلولان دارند و با کمک و حمایت از باشگاه‌های بزرگ ورزشی است که چراغ ورزش همیشه روشن می‌ماند.

حاجی پور همچنین در مورد حل مشکلات تیم‌های باشگاه‌ها از جمله تیم فوتبال بزرگسالان ذوب آهن، نیز قول همراهی و پیگیری داد.

عناوین برگزیده