به گزارش می متالز، معاون توسعه سازمانی شرکت بیمه تجارتنو، با تاکید بر توجه جدی به امر مشتریمداری گفت: خدمترسانی در شأن بیمهگذاران از اصول اساسی تجارتنو بوده که با حمایت هرچه بیشتر از شعب، خدمات بیمهای از سوی پرسنل شرکت بهتر و مطلوبتر به مشتریان ارائه خواهد شد. به گفته ابراهیم غلامی، در این راستا برحسب دستور مدیرعامل شرکت بیمه تجارتنو، مرحله دوم تجهیز ناوگان در دستور کار قرار گرفته و به مرحله اجرایی رسید. وی، حمایت و پشتیبانی از شعب شرکت بیمه تجارتنو را اقدامیمستمر اعلام کرده و گفت: تامین امکانات مورد نیاز شعب سراسر کشور، در دستیابی آنها به اهداف تدوین شده شرکت و تحقق پرتفوی مورد نظر امری بسیار موثر است.