تاریخ: ۰۷ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۲۱
بازدید: ۳۶۸
کد خبر: ۱۵۰۸۹۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

تولید آزمایشی محصول جدید زیرمجموعه "ومعادن" به پایان رسید

می متالز - زیرمجموعه سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات از موفقیت در تولید آزمایشی محصول جدید و اقدامات اخذ استانداردهای لازم خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.
تولید آزمایشی محصول جدید زیرمجموعه "ومعادن" به پایان رسید

به گزارش می متالز، کارخانجات تولیدی شهید قندی از تولید آزمایشی موفق محصول جدید هادی آلومینیومی و اقدامات جهت اخذ استانداردهای لازم برای تولید محصولات جدید خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.

براین اساس، "بکام" اعلام کرد: با رویکرد تکمیل سبد محصول و رقابت در زمینه تولید کابل های برق و به منظور تامین بازار داخلی و گسترش روزافزون صادرات محصولات و نظر به سابقه تولید کابل های آلومینیومی برق ABC، تولید آزمایشی هادی آلومینیومی تقویت شده با فولاد ACSR (نوعی هادی در خطوط انتقال هوایی) با موفقیت به پایان رسیده است.

خط تولید آزمایشی کابل های ACSR در راستای استفاده بهینه و با استفاده از تجهیزات و ابزار موجود راه اندازی شده است که در صنعت برق به ویژه در کشورهای همسایه مصرف فراوانی دارد. همچنین اقدامات جهت اخذ استانداردهای لازم برای تولید محصولات جدید در دستور کار قرار گرفته است.

بنابراین گزارش، کارخانجات تولیدی شهید قندی با سرمایه اسمی 804 میلیارد تومانی در بازار اول معاملاتت بورس حضور دارد و سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات 66.3 درصد سهام آن را در اختیار دارد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده