تاریخ: ۰۴ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۵۷
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۱۵۰۹۲۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

افت فشار گاز، دلیل قطعی گاز سیمان تهران بود

می متالز - رئیس اداره محیط زیست شهرستان ری گفت: گاز کارخانه سیمان تهران به دلیل افت فشار گاز قطع و بدون آنکه از مازوت استفاده کنند، یک روز پس از قطعی گاز وصل شد.
افت فشار گاز، دلیل قطعی گاز سیمان تهران بود

به گزارش می متالز، زهره عبادتی رئیس اداره محیط زیست شهرستان ری  اظهار کرد: با توجه به اینکه با برودت هوای زمستانی روبه‌رو هستیم طی روزهای اخیر مصرف گاز خانگی افزایش پیدا کرده و به ناچار گاز برخی صنایع قطع شده است. 

وی در رابطه با قطعی گاز کارخانه سیمان تهران گفت: معمولا همه ساله در فصل زمستان با قطعی گاز صنایع مواجه هستیم و امسال نیز شرکت گاز، به دلیل افت فشار گاز چند روز پیش گاز سیمان تهران را قطع کرد که واحدهای این این کارخانه غیرفعال شد. 

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ری ادامه داد: کارخانه سیمان تهران قطعی گاز این شرکت را به ما اعلام کرد که در پایش و نظارت‌های به عمل آمده مشاهده کردیم به هیچ وجه از سوخت مازوت استفاده نشده است.

 عبادتی بیان کرد: فرمانداری و محیط زیست شهرستان ری با پیگیری از شرکت گاز، اسباب وصل کردن گاز سیمان تهران را فراهم کردند و لذا یک روز پس ازقطعی، گاز این کارخانه وصل شد و مجدداً با گاز فعالیت خود را آغاز کردند.

 وی در رابطه با تبعات تداوم قطع گاز کارخانه سیمان تهران گفت: استاندار تهران روز گذشته در کارگروه کاهش آلودگی هوا در استانداری تأکید کرده که سوخت صنایع بزرگ اطراف تهران از جمله کارخانه سیمان تهران باید تأمین شود لذا امیدواریم شرکت گاز در فصل زمستان سوخت گاز صنایع را فراهم کند.

عناوین برگزیده