تاریخ: ۰۷ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۱۶
بازدید: ۳۰۳
کد خبر: ۱۵۱۰۱۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان:

ظرفیت بالای معادن در جنوب کرمان نیاز به احداث بزرگراه‌ها دارد

می متالز - مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در جلسه مشترک این اداره کل با سازمان صنعت، معدن و تجارت ضمن برشمردن ظرفیت بالای معادن در جنوب کرمان بر احداث بزرگراه ها، بهسازی و تعریض جاده ها در منطقه تاکید کرد.
ظرفیت بالای معادن در جنوب کرمان نیاز به احداث بزرگراه‌ها دارد

به گزارش می متالز، محمد ساردویی در جلسه مشترک این اداره کل با مدیر کل و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت ضمن برشمردن ظرفیت بالای معادن در جنوب کرمان بر احداث بزرگراه ها، بهسازی و تعریض جاده ها در منطقه تاکید کرد و خواستار همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت در این زمینه شد.

وی بیان کرد: با اعتبارات سنواتی اجرای این پروژه ها طولانی و زمانبر خواهد شد و از وزارت صمت در خواست داریم تا در این بخش همکاری نمایند تا پروژه های در دست اقدام تکمیل و به بهره برداری برسد.

در ادامه این جلسه مروجی مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان نیز با برشمردن ظرفیت های صنعت و معدن در جنوب کرمان اشاره کرد: برای توسعه معادن و راه اندازی کارخانه های در دست ساخت و تامین نیروی انسانی و همچنین اشتغال برنامه خوبی داریم اما با توجه به اهمیت بخش حمل و نقل برای تضمین رونق اقتصای در حال رایزنی هستیم که در پروژه های وزارت راه و شهرسازی نیز همکاری کنیم که هر چه زودتر به نتیجه برسد.

در پایان جلسه قرار شد اداره کل راه و شهرسازی پس از بازدید از پرو ژه ها و مطالعه ی طرحهای مد نظر با برآورد هزینه لازم، برای پیگیری به سازمان صمت ارائه کند.

عناوین برگزیده