تاریخ: ۰۸ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۰۲
بازدید: ۳۷۵
کد خبر: ۱۵۱۱۶۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اعلام سود تلفیقی ۱۱۳۳ ریالی برای «فخاس»

می متالز - شرکت مجتمع فولاد خراسان در صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ماهه از سود یک هزار و ۱۳۳ریالی برای هرسهم خبر داد.
اعلام سود تلفیقی ۱۱۳۳ ریالی برای «فخاس»

به گزارش می متالز، «فخاس» در اطلاعیه تلفیقی با اشاره به سود انباشته ۱۶هزار و ۷۱۵میلیارد ریالی اعلام کرد سود شناسایی شده برای هرسهم یک هزار و ۱۳۳ریال است. در حالی که شرکت اصلی سود انباشته را ۱۶هزار و ۲۹۳میلیارد ریال اعلام کرده بود و سود هرسهم آن یک هزار و ۱۰۱ریال اعلام شده است.

در صورت های مالی تلفیقی این شرکت سود عملیاتی ۱۱هزار و ۳۷۷میلیارد ریال و سود خالص ۱۰هزار و ۱۹۶میلیارد ریال منتشر شده است. همچنین در شرکت اصلی نیز سود عملیاتی به ۱۱هزار و ۳۸۹میلیارد ریال و سود خالص آن به ۹هزار و ۹۰۷میلیارد ریال رسید.

شرکت مجتمع فولاد خراسان در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده که تولید و فروش شرکت مطابق با برنامه مصوب با تاکید بر تامین تقاضای داخلی برای محصولات سبک ساختمانی و تامین تقاضای داخلی و فروش صادراتی در خصوص شمش پیش بینی شده است.

همچنین «فخاس»  در توضیحاتی اعلام کرده است که سرمایه گذاری در شرکت بین المللی تولید و توسعه مواد فلزی مربوط به بهره برداری از یک واحد احیاء مستقیم با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن در سال است.

این شرکت پیگیری تکمیل واحد تغلیظ سنگ آهن سنگان و همچنین افزایش سرمایه از مبلغ  ۹ هزار میلیارد ریال به ۱۱هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال است که این ۲ اقدام از برنامه های با اهمیت شرکت محسوب می شود

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد