تاریخ: ۰۸ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۰۵
بازدید: ۱۹۸
کد خبر: ۱۵۱۱۹۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صمت سیستان و بلوچستان اعلام کرد:

انعقاد 26 فقره قرارداد ایجاد واحد صنعتی در ناحیه صنعتی مهرستان

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: در ناحیه صنعتی مهرستان 26 فقره قرارداد ایجاد واحد صنعتی در گستره ی 8 هکتار منعقد شده است.
انعقاد 26 فقره قرارداد ایجاد واحد صنعتی در ناحیه صنعتی مهرستان

به گزارش می متالز، داوود شهرکی در نشست با فرماندار مهرستان با بیان این مطلب، افزود: از مجموع این قراردادها، 5 واحد به بهره برداری رسیده که زمینه اشتغال 50 نفر را فراهم آورده است.

وی ادامه داد: اتفاقات خوبی در حوزه صنعت، معدن و تجارت در سطح استان رخ داده که شناسایی ذخایر اقتصادی و بی نظیر طلا، مس، منیزیت ، تیتانیوم از آن جمله می باشد و فعالیتهای لازم برای ایجاد کارخانه های فرآوری نیز در دستور کار قرار گرفته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت به موضوع تنظیم بازار اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال بیش از 350 تن انواع کالاهای اساسی از جمله شکر، مرغ، برنج و روغن خوراکی با هدف تنظیم بازار در این شهرستان توزیع شده و آمادگی این وجود دارد در صورت نیاز نیز کالاهای اساسی برای شهرستان ارسال گردد.

دهواری «فرماندار مهرستان» نیز در این جلسه ضمن تقدیر از تلاشهای صورت پذیرفته در حوزه ی صنعت،معدن و تجارت در این شهرستان به پتانسیل مهرستان در زمینه ی خرما اشاره کرد و گفت: هم اکنون 20 هزار تن خرما در سردخانه های شهرستان موجود می باشد که با توجه به نوع و کیفیت و بسته بندی مناسب می توان از این ظرفیت جهت تولید و صادرات و همچنین راه اندازی کارخانه های تولیدی الکل استفاده نمود.

پس از این نشست، از تاسیسات سیلندر پرکنی، طرح تولیدی آجر از معادن شل در ناحیه صنعتی، سردخانه نگهداری محصول خرما، پاساژ تجاری 100واحدی بازدید به عمل آمد.

عناوین برگزیده