به گزارش می متالز، احمدرضا ضرابیه با بیان اینکه در بسیاری از کشورهای توسعهیافته و درحالتوسعه، نمایندگان حقوقی و کارگزاران از شرکتهای بیمه بزرگتر هستند، اظهار کرد: ما هم از این رویه استقبال میکنیم و امیدواریم روزی را شاهد باشیم که گستردهترین، قویترین و فعالترین فعالیت بیمه متعلق به نمایندگان شرکتهای بیمه باشد.
او با اشاره به اینکه شبکه فروش و بیمهگذار، نزدیکترین ارتباط را با یکدیگر دارند، اظهار کرد: مدیران شرکتهای بیمه نمیتوانند در دفتر خود بنشینند و برای بیمهگذار محصول طراحی کنند، بلکه طراحی محصول باید متناسب با نیاز مشتری باشد و البته کسی که نیاز مشتری را میتواند به شرکت بیمه منتقل کند، شبکه فروش است.
ضرابیه اظهار کرد: تقویت شبکه فروش فقط به افزایش تعداد نمایندگان یا ایجاد شعب جدید محدود نیست، بلکه افزایش دانش و توانمندیهای آنها با ارائه آموزشهای مستمر مدنظر است.
مدیرعامل شرکت بیمه سامان تحقق تحول دیجیتال در صنعت بیمه را منوط به توانمندسازی شبکه فروش دانست و خاطرنشان کرد: ما باید با استفاده از فناوری، شبکه فروش را توانمند کنیم و خوشبختانه شرکت بیمه سامان با استفاده از اکوسیستم نوآوری در این حوزه اقدامات مؤثری انجام داده است.
وی همچنین توسعه فیزیکی شعب شرکت بیمه سامان را متاثر از شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مناطق مختلف کشور خواند و با بیان اینکه همه تلاش ما، افزایش سطح تماس شرکت با مشتریان و توسعه شیوههای خدمترسانی به آنها است، افزود: هدف نهایی همه فعالیتها، جلب حداکثری نظر مشتریان است و در این راه از هر ظرفیتی، از جمله بهرهگیری از زیرساختهای فناوری اطلاعات و ارتباطات، همکاریهای تجاری با صاحبان کسبوکارهای دیجیتال و توسعه شعب فیزیکی استفاده خواهیم کرد.