تاریخ: ۰۹ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۳۷
بازدید: ۱۱۲
کد خبر: ۱۵۱۷۹۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
آزادی‌خواه با اشاره به ارائه نامه اصلاح لایحه بودجه از سوی دولت به مجلس:

اصلاح لایحه بودجه در بررسی جزئیات برای تقویت معیشت پیگیری می شود

می متالز - عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: نامه رئیس جمهور در زمینه اصلاح لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ فضای تعاملی بین دولت و مجلس را آماده‌تر کرده و با نگاه مثبتی بودجه مورد بررسی قرار می‌گیرد.
اصلاح لایحه بودجه در بررسی جزئیات برای تقویت معیشت پیگیری می شود

احد آزادیخواه

به گزارش می متالز، احد آزادی‌خواه عضو در خصوص نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس شورای اسلامی در زمینه اصلاح لایحه بودجه سال آینده، گفت: رئیس جمهور به این نتیجه رسید که فضای تعاملی منجی است و فضای تقابلی هرگز به نفع دولت، مجلس و ملت نیست.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه موضع گیری‌های قبلی رئیس جمهور در زمینه نظارت بر مجلس اثرات منفی داشته است، ادامه داد: نامه رئیس جمهور در زمینه اصلاح لایحه بودجه سال 1400 فضای تعاملی بین دولت و مجلس را آماده‌تر کرده و با نگاه مثبتی بودجه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با وجود انتقادهای سازنده نمایندگان، رئیس جمهور به این نتیجه رسیده است که لایحه بودجه نیاز به اصلاح دارد، عنوان کرد: می‌توان با شرایط پیش آمده کلیات لایحه بودجه را تصویب و در فرآیند بررسی جزئیات اصلاحاتی در حوزه درآمدی و مصارف به نحوی که به ارتقا معیشت مردم منجر شود،  انجام داد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منابع درآمدی لایحه بودجه سال آینده دارای آشفتگی است، گفت: اصلاح لایحه بودجه در بررسی جزئیات برای تقویت معیشت پیگیری می شود، واقعی و شفاف بودن منابع درآمدی لایحه بودجه آینده کشور را تضمین می‌کند، فروش 2 و نیم میلیون بشکه نفت در روز شدنی نیست و درآینده دچار مشکلات بسیار زیادی می‌شویم.

عناوین برگزیده