تاریخ: ۰۳ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۰۹
بازدید: ۱۸۸
کد خبر: ۱۵۱۹۴۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر اعلام کرد:

رشد ۲۷۰ درصدی صادرات شرکت باهنر

می متالز - مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر گفت: این شرکت در تولید لوله‌های آلیاژی فعالیت دارد و با بی‌نیاز ساختن کشور از واردات این محصول، از خروج میلیون‌ها دلار جلوگیری کرده است.
رشد ۲۷۰ درصدی صادرات شرکت باهنر

رشد ۲۷۰ درصدی صادرات شرکت باهنر

به گزارش می متالز، علی زینی در دیدار با مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر با تاکید بر اینکه واحدهای صنعتی که سابقه روشن فعالیتی دارند در اولویت و مورد توجه فعالیت‌های استان هستند اظهار داشت: برای رونق‌بخشی هر چه بیشتر به معادن پیگیر تفویض اختیارات به استان‌ها در این حوزه هستیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از معادن استان غیرفعال هستند و تنها افرادی پروانه را دریافت کرده و آن‌ها را بلاتکلیف گذاشته‌اند، گفت: این معادن باید فعال شده و در اختیار افراد باانگیزه قرار گیرند.

مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر نیز که معین اقتصادی بخش راین را به عهده دارد، بیان کرد: این مجموعه ۳۶ ساله در حوزه صنایع جنبی مس و با ظرفیت ۶۵ هزار تن در پنج کارخانه پایه‌گذاری شده و فعالیت دارد.  

مجید ضیایی به افزایش سود امسال و رشد ۲۷۰ درصدی صادرات این مجتمع طی یک سال گذشته اشاره داشت و افزود: صنایع مس شهید باهنر در تولید لوله‌های آلیاژی فعالیت دارد و با بی‌نیاز ساختن کشور از واردات این محصول، از خروج میلیون‌ها دلار جلوگیری کرده است.

وی از انتقال حساب‌های بانکی صنایع مس شهید باهنر به داخل استان خبر داد و تصریح کرد: در پرداخت مالیات جزو مجموعه‌های کاملا شفاف هستیم و یک هزار و ۲۰۰ نفر نیروی کار مستقیم داریم.

عناوین برگزیده