تاریخ: ۰۸ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۱۷
بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۱۵۱۹۴۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
نرخ‌های فروش کنستانتره روی ۳۲درصد کاهشی شد:

سهامداران "فزرین" در انتظار ادامه روند ماه‌های گذشته

می متالز - کاهش چشمگیر ۳۲ درصدی نرخ‌های فروش کنستانتره روی در مقایسه با آبان‌ماه سال جاری مهمترین نکته گزارش منتشر شده این شرکت در سامانه کدال است.
سهامداران "فزرین" در انتظار ادامه روند ماه‌های گذشته

به گزارش می متالز، در حالی که پس از افت بیش از ۵۰ درصدی قیمت سهام شرکت زرین آسیا در ماه‌های اخیر شاهد رشدی بیش از ۶۰ درصدی و ثبت قیمت‌های بیش از ۲۶.۰۰۰ ریال به ازای هر سهم در روز گذشته بودیم، گزارش‌های عملکرد آذر‌ماه این شرکت حاکی از کاهش نرخ‌های فروش کنستانتره روی در مقایسه با ماه گذشته دارد.

گزارشی که افشا نمی‌شود

با این حال بخش عمده‌ای از نوسانات شدید قیمت محصولات این شرکت را در ماه‌های اخیر می‌توان مرتبط با عیار کنستانتره فروخته شده دانست که متاسفانه در گزارش‌های عملکرد ماهانه جزییاتی از آن افشا نمی‌شود.

با این حال تحقق سود خالص ۷۲۹ ریالی به ازای هر سهم در ۶ ماهه نخست و ثبت فروش ۴.۴۹۳ تنی کنستانتره روی و ۳۹۹ میلیارد ریالی درآمد‌های آذرماه از جمله با اهمیت‌ترین نکات گزارش مهرماه این شرکت قلمداد می‌شود.

همانگونه که در جدول نیز مشاهده بود، کاهش چشمگیر ۳۲درصدی نرخ‌های فروش کنستانتره روی در مقایسه با آبان‌ماه سال جاری مهمترین نکته گزارش منتشر شده این شرکت در سامانه کدال است.

در مجموع این شرکت در پایان ۹‌ماهه سال مالی ۱۳۹۹، بیش از ۲.۷۲۱ میلیارد ریال درآمد حاصل از فروش را ثبت کرده که در مقایسه با فروش ۹‌ماهه سال مالی گذشته با رشد چشمگیر و در حدود ۱۳۹ درصدی مواجه شده است.

باید منتظر ماند و دید آیا این شرکت در ماه‌های آتی نیز خواهد توانست روند عملکرد ماه‌های اخیر خود را ادامه دهد و یا با کاهش محتمل نرخ ارز، درآمد‌های این شرکت نیز دستخوش تغییراتی جدی خواهد شد.

عناوین برگزیده