تاریخ: ۱۰ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۳۳
بازدید: ۲۱۲
کد خبر: ۱۵۲۱۰۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

خودکفایی و توسعه ملی ذوب آهن اصفهان

می متالز - مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان گفت: ذوب آهن اصفهان به عنوان مادر صنایع فولادی کشور نقش بسزایی در ایجاد و توسعه صنایع فولادی در جای جای میهن عزیزمان داشته، موضوعی که مورد تایید همگان است.
خودکفایی و توسعه ملی ذوب آهن اصفهان

به گزارش می متالز، علیرضا امیری در حاشیه نشست خبری معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان لنجان اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، ذوب آهن اصفهان نه تنها خودکفایی و بومی سازی را رقم زد، بلکه به توسعه سایر صنایع کشور نیز کمک شایانی کرد و خدمات شایانی در سطح ملی و منطقه ای در ابعاد صنعتی، تولیدی و همچنین مسئولیت اجتماعی ارائه داد.

وی خاطرنشان کرد: ذوب آهن اصفهان به عنوان مادر صنایع فولادی کشور نقش بسزایی در ایجاد و توسعه صنایع فولادی در جای جای میهن عزیزمان داشته، موضوعی که مورد تایید همگان است.

مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه ذوب آهن موفق شد در طول ۵۰ سال گذشته گنجینه ای از نیروهای متخصص و مجرب را آموزش دهد، یادآور شد: نیروی انسانی متعهد و متخصص یکی از دستاوردهای باارزشی است که ذوب آهن اصفهان برای صنایع فولادی کشور که در خط مقدم جبهه اقتصادی در حال تلاش هستند به ارمغان آورده است.

عناوین برگزیده