تاریخ: ۰۹ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۸:۴۰
بازدید: ۱۸۷
کد خبر: ۱۵۲۳۲۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
از ابتدای امسال؛

۷ میلیارد تومان در بخش صنعت قاینات سرمایه‌گذاری شد

می متالز - مدیر صنعت، معدن و تجارت قاینات با بیان اینکه طی ۹ ماه اخیر هفت میلیارد و ۱۰۶ میلیون تومان در بخش صنعت این شهرستان سرمایه‌گذاری شده است، گفت: در این راستا برای ۴۸ نفر در بخش صنعت این شهرستان اشتغال ایجاد شده است.
۷ میلیارد تومان در بخش صنعت قاینات سرمایه‌گذاری شد

به گزارش می متالز، «اسماعیل شاهیان» در بیرجند اظهار کرد: در 9 ماه گذشته چهار پروانه بهره‌برداری صنعتی به ارزش هفت میلیارد و 106 میلیون تومان در شهرستان صادر شد.

مدیر صنعت، معدن و تجارت قاینات در ادامه بیان کرد: با صدور این تعداد پروانه در شهرستان قاینات، برای 48 نفر در بخش صنعت طی 9 ماه اخیر اشتغال ایجاد شده است.

وی بیان اینکه در 9 ماهه امسال 14 فقره جواز تاسیس صنعتی نیز در شهرستان قاین صادر شده است، ادامه داد: این تعداد فقره با سرمایه‌گذاری بیش از 110 میلیارد تومان و اشتغال 312 نفر صادر شده است.

شاهیان با بیان اینکه در این شهرستان 2 شهرک صنعتی و یک ناحیه صنعتی وجود دارد، افزود: در مجموع 86 واحد صنعتی در شهرستان قاین مشغول به فعالیت و اشتغالزایی هستند.

مدیر صنعت، معدن و تجارت قاینات در پایان عنوان کرد: زیرساخت‌‎های صنعتی قاین شامل آب، برق، گاز و خطوط تلفن فراهم و مهیای جذب سرمایه گذاران است و از حضور سرمایه‌گذاران در راستای ارتقای شهرستان استقبال می‌کنیم.

عناوین برگزیده