تاریخ: ۱۴ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۱۰
بازدید: ۲۴۱
کد خبر: ۱۵۲۴۷۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
در سالگرد شهادت سردار شهید صورت گرفت:

میثاق کارکنان ذوب آهن اصفهان با سردار سپهبد قاسم سلیمانی

می متالز - آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید والا مقام سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در سالگرد شهادتش، با رعایت پروتکل های بهداشتی شنبه 13 دی ماه در محل یادمان شهدای گمنام شرکت برگزار شد .
میثاق کارکنان ذوب آهن اصفهان با سردار سپهبد قاسم سلیمانی

میثاق کارکنان ذوب آهن اصفهان با سردار سپهبد قاسم سلیمانی

به گزارش می متالز، آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید والا مقام ؛ سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در سالگرد شهادتش،   با رعایت پروتکل های بهداشتی  شنبه 13 دی ماه در محل یادمان شهدای گمنام شرکت برگزار شد.

این آیین با حضور سرهنگ حمیدرضا محمدی  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان، آیت ا... رهبر مسوول هماهنگی تبلیغات اسلامی ذوب آهن، مهرداد تولائیان معاون بهره برداری و عضو هیات مدیره و جمعی از مسوولین و کارکنان این مجتمع عظیم صنعتی همراه بود و میثاق نامه کارکنان ذوب آهن اصفهان با آرمان های سردار دل ها نیز امضاء شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان طی سخنانی ضمن اشاره به ویژگی های ارزشمند و والای شخصیتی شهید سردار سلیمانی، افزود: آن مجاهد بزرگ، بر پیروی از مقام معظم رهبری و عشق به ولایت تاکید ویژه داشت و این عشق و پیوند قلبی را رمز موفقیت می دانست.

وی افزود: سردار سلیمانی سالها قبل به پایان ابرقدرت بودن امریکا اشاره کرد و در جریان مبارزه با داعش این امر مسجل شد چرا که جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با آن گروه منحوس تروریستی، مولفه های اصلی قدرت را به نمایش گذاشت.

سرهنگ محمدی ضمن قدردانی از مسوولین و کارکنان ذوب آهن اصفهان در برگزاری این مراسم، ابراز امیدواری کرد که همگی بتوانیم ادامه دهنده راه مقدس سردار سلیمانی در جهت برافراشته نگاه داشتن پرچم مقاومت در جهان باشیم.

علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان نیز، از شهید سردار سلیمانی به عنوان بزرگ مرد وحدت در داخل کشور و منطقه یاد کرد و افزود: به تعبیر حضرت امام (ره)، که در زمان شهادت شهید مطهری فرمودند «بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود» شهادت باعث بیدارتر شدن ملت است و شهادت سردار سلیمانی نیز بیداری بیشتر ملت و جهان اسلام را در پی داشت.

در بخشی از این آیین، میثاق نامه کارکنان ذوب آهن اصفهان با آرمان های شهید سردار سلیمانی از سوی چند تن از مسوولین شرکت به نمایندگی از کلیه کارکنان این مجتمع عظیم صنعتی امضا شد.

شایان ذکر است کاروان «مرد میدان» نیز با اجرای سرود و ذکر خاطراتی از سردار شهید قاسم سلیمانی در محل یادمان شهدای گمنام ذوب آهن اصفهان، در گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها مشارکت نمود.

عناوین برگزیده