تاریخ: ۱۵ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۳۴
بازدید: ۳۷۱
کد خبر: ۱۵۲۸۱۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
تحلیل‌های تکنیکال نشان می‌دهد

ادامه اصلاح در گروه سیمان

می متالز - صنعت سیمان بعد از ریزش حدود ۴۰درصدی از کف حمایتی خرداد‌ماه ۱۳۹۹ توانست حرکت رو به بالایی را شروع کند و حال بعد از رشد ۳۰ درصدی دوباره وارد فاز اصلاحی شده است. با توجه به نمودار شاخص گروه سیمان، در کوتاه‌مدت خط روند حمایتی شکسته شده و به‌نظر می‌رسد تا ۱۰ درصد دیگر برای این شاخص باید اصلاح را متصور باشیم.
ادامه اصلاح در گروه سیمان

به گزارش می متالز، در حالت بدبینانه هم می‌توان حتی ریزش ۲۰درصدی برای آن متصور بود. در صورت برگشت از هر‌کدام از این حمایت‌ها، اهداف‌‌ احتمالی حوالی ۱۱۰۰۰ در کوتاه‌مدت، ۱۲۰۰۰ در میان‌مدت و در بلند‌مدت‌ حوالی ۱۴۰۰۰ واحد است.

 

سیمان‌شرق (سشرق)

حمایت اول سهم در محدوده ۶۴۰ الی ۶۵۰ تومان است، بعد از آن حمایت بعدی محدوده‌ ۵۰۰ الی ۵۳۰ است. با توجه به جاماندگی سهم از سایر هم‌گروهی‌های خود به‌نظر می‌رسد می‌تواند در میان‌مدت سقف تاریخی خود در محدوده ۱۵۷۰ الی ۱۶۰۰ را پس بگیرد. هدف کوتاه‌مدت سهم ۸۵۰تومان و ۹۵۰ تومان است.

 

سیمان‌سپاهان (سپاها)

این نماد در حال‌حاضر  روی خط روند حمایتی کوتاه‌مدت‌ خود است. در صورت برگشت از این سطح قیمتی توانایی رشد کوتاه‌مدت‌ تا محدوده ۱۱۰۰ تومان را دارد. هدف بعدی سهم ۱۳۰۰‌تومان است. حمایت معتبر سهم‌۸۵۰ تومان و حمایت بعدی ۷۵۰ تومان است.

 

سیمان فارس و خوزستان (سفارس)

محدوده‌ ۱۷۰۰ الی ۱۷۵۰ حمایت معتبری برای سهم است. در صورت از دست دادن این سطح حمایتی، محدوده‌ بعدی حوالی ۱۵۰۰ تومان است. اهداف سهم در کوتاه‌مدت ۲۲۰۰‌تومان و در میان‌مدت ۳۰۰۰ الی ۳۲۰۰ تومان است.

محمد‌حسین کیانی / تحلیلگر بازار سرمایه

عناوین برگزیده