تاریخ: ۱۶ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۴۵
بازدید: ۲۲۲
کد خبر: ۱۵۲۹۴۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خبر داد:

سیمان، کالای اصلی جابجا شده در استان کرمانشاه

می متالز - ​مهندس کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: به دلیل دارابودن ۲ کارخانه سیمان از عمده بار استان به اقصی نقاط کشور و پایانه های مرزی سیمان کیسه ای و فله ای محسوب می شود و بیش از ۱میلیون تن سیمان از استان جابجا شده است.
سیمان، کالای اصلی جابجا شده در استان کرمانشاه

به گزارش می متالز، مهندس فریبرز کرمی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶میلیون و ۸۱۸هزار تن کالا جابجا شده است که بیشترین حمل و نقل، مربوط به سیمان کیسه ای یا فله ای با تناژ ۱ میلیون و ۲۶۹هزار تن می باشد.

وی ادامه داد: در ده ماهه سال جاری شهرستان کرمانشاه با جابجایی ۶میلیون و ۸۲۱هزار تن کالا بیشترین حمل و نقل تناژ را در بین شهرستان های استان دارد و تعداد حواله های صادر شده ۴۷۰هزار و ۲۵۰مورد و تعداد بارنامه های صادره ۴۴۸هزار و ۸۹۸ نسخه بوده است که در مقایسه با تعداد مشابه سال گذشته افزایش یک درصدی مصرف بارنامه تناژ حمل شده را داشته است.

کرمی تصریح کرد: عمده کالاهای جابجا شده در استان شامل ده کالای: سیمان (کیسه ای، فله ای)، کلینکر، اوره، پلی اتیلن، گندم انسانی، کنجاله، سنگ سنگبری، گازوئیل و چغندرقند می باشد.

 کرمی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه از رسیدگی به ۲۴۰مورد تخلف ناوگان حمل و نقل کالا در کمیسیون ماده ۱۴و اعمال قانون و غیر فعال کردن کارت هوشمند ۳۶۰مورد ناوگان دارای اضافه تناژ و فاقد بارنامه خبر داد.​

عناوین برگزیده