تاریخ: ۱۴ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۰۸
بازدید: ۲۹۶
کد خبر: ۱۵۳۳۴۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

مشکلات حوزه حمل و نقل سیمان خاش بررسی شد

می متالز - با حضور فرماندار خاش، مدیر عامل و رئیس کارخانه سیمان، معاونت کالا و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، نمایندگان شرکت‌های حمل و نقل و تعدادی از مدیران شهرستان، جلسه ای پیرامون بررسی مسائل و مشکلات حوزه حمل و نقل سیمان شهرستان خاش سیستان و بلوچستان برگزار گردید.
مشکلات حوزه حمل و نقل سیمان خاش بررسی شد

به گزارش می متالز، فرماندار خاش گفت: همه ما مسوول هستیم در شرایط کنونی تحریم ها و مشکلات اقتصادی، تدبیر و برنامه ریزی لازم داشته باشیم تا کمترین فشار به مردم وارد شود.

صاحب گل صالحی بیان کرد: تلاش‌ها و خدمات رسانی گروه حمل و نقل در شرایط فعلی کرونایی قابل تقدیر می‌باشد و ایشان نیز می‌بایست که همگام با برنامه ها و اهداف خدمات رسانی نظام مقدس جمهوری اسلامی اهتمام ورزند.

وی افزود: برخی مباحث غیر واقعی اخیرا در فضای مجازی پیرامون کاهش میزان تولید سیمان خاش مطرح شده که بر اساس مستندات و توضیحات مدیران کارخانه سیمان مشخص گردید که مباحث مطرح شده در فضای مجازی کذب بوده و تولید در کارخانه سیمان خاش بر اساس ظرفیت بوده و قطعا تا پایان سال بیشتر از مدت مشابه سال گذشته خواهد شد.

صالحی ادامه داد: اعلام بار توسط کارخانه سیمان و توزیع بین ناوگان توسط شرکت‌های حمل و نقل با اولویت ناوگان ملکی و شرکت‌های تحت پوشش و مازاد بر آن به ناوگان عمومی انجام پذیرد.

فرماندار خاش تاکید کرد: اولویت تحویل سیمان با پروژه‌های عمرانی ملی (راه آهن) مورد تاکید می‌باشد.

صالحی اظهار داشت: در شرایط عدم وجود بار در شهرستان، از ظرفیت ناوگان شهرستان در خدمات رسانی در سایر نقاط استان توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و شرکت‌های تحت پوشش استفاده گردد.

فرماندار خاش تاکید کرد: اداره تعزیرات، صنعت و معدن و کارخانه سیمان بررسی و نظارت لازم در تولید، توزیع و فروش و صدور بارنامه حمل سیمان را داشته باشند.

عناوین برگزیده