تاریخ: ۱۸ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۱۰
بازدید: ۲۷۶
کد خبر: ۱۵۳۳۶۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در نشست شورای عالی هم‎اندیشی اتاق ایران:

آسیب های ناشی از کرونا بر محیط کسب وکار بررسی شد

می متالز - اعضای شورای عالی هم اندیشی اتاق ایران در تازه ترین نشست خود به ارزیابی مشکلات ناشی از شیوع کرونا بر محیط کسب وکار کشور و راهکارهای مقابله با آن پرداختند. علاوه بر این رویکرد و اقدامات حمایتی مسوولان از کسب وکارها بررسی شد.
آسیب های ناشی از کرونا بر محیط کسب وکار بررسی شد

اعضای شورای عالی هم اندیشی اتاق ایران در تازه ترین نشست خود به ارزیابی مشکلات ناشی از شیوع کرونا بر محیط کسب وکار کشور و راهکارهای مقابله با آن پرداختند. علاوه بر این رویکرد و اقدامات حمایتی مسئولان از کسب وکارها بررسی شد.

به گزارش می متالز، نشست شورای عالی هم اندیشی اتاق ایران با حضور غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران و همچنین احمد پورفلاح، مشاور عالی رئیس اتاق ایران برگزار شد. در این جلسه وضعیت اقتصادی ایران در دوران شیوع کرونا، انتظارات بخش خصوصی از دولت برای مقابله با آسیب های ناشی از این همه گیری و شیوه پاسخگویی دولت به آن مطرح و بررسی شد.

رویارویی با سونامی کرونا موجب شده محیط کسب وکار برای فعالان بخش خصوصی در حوزه های مختلف دچار آسیب های جدی شود. شورای عالی هم اندیشی اتاق ایران با هدف بررسی مشکلات به وجود آمده و یافتن راهکارهای مناسب برای کاهش فشارها و مشکلات پیش روی بخش خصوصی، نشستی را برگزار کرد.

در این نشست ضمن اشاره به انتظارات فعالان اقتصادی از مسوولان، نوع حمایت ها و پاسخگویی آنها به این انتظارات نیز بررسی شد.

بودجه 1400 و تصویرهای مثبت و منفی از آن، تغییر رئیس جمهور آمریکا و برآوردهای احتمالی درباره تحریم ها علیه ایران و ارزیابی درباره رویکرد مجلس یازدهم نسبت به جایگاه بخش خصوصی و نوع نگاه نمایندگان به مسائل اقتصادی شرایط مه آلود حاضر، دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد توجه قرار گرفت. 

عناوین برگزیده