تاریخ: ۲۴ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۱۸
بازدید: ۱۳۸
کد خبر: ۱۵۴۱۲۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد:

تصویب کلیات طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار

می متالز - نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: کلیات طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار تصویب شد.
تصویب کلیات طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار

به گزارش می متالز، عباس گودرزی امروز ۲۴ دی‌ماه، اظهار کرد: کلیات طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار با ۱۸۶ رأی موافق در صحن علنی مجلس تصویب شد.

وی تصریح کرد: بر اساس این طرح، کلیه محصولات زنجیره فولاد ملزم به عرضه و فروش در بورس خواهند بود و هرگونه معامله محصولات فوق در خارج از بورس ممنوع می‌شود.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: همچنین اگر خریداری از بورس اقدام به خرید محصولات فولادی کند، نمی‌تواند آن را خارج از بورس به فروش برساند و در صورت نقض این بند، متخلف به دستگاه قضایی معرفی خواهد شد.

گودرزی اضافه کرد: صادرات محصولات فولادی نیز در صورتی مجاز است که یک هفته از عرضه آن در بورس گذشته باشد و مازاد محصولات عرضه شده، مجوز صادرات خواهد داشت.

وی بیان کرد: این طرح مهم برای بررسی بیشتر به کمیسیون صنایع و معادن ارسال شد تا پس از لحاظ شدن جزئیات و تغییرات لازم، برای تصویب نهایی مجدداً به صحن علنی مجلس برگردد.

عناوین برگزیده