تاریخ: ۱۷ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۲۱
بازدید: ۷۸
کد خبر: ۱۵۴۴۷۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

افزایش ۱۲ درصدی واردات فولاد تخت ترکیه

می متالز - میزان واردات فولاد تخت ترکیه نسبت به سال گذشته رشد 12 درصدی داشته است.
افزایش ۱۲ درصدی واردات فولاد تخت ترکیه

کویل نورد گرم

به گزارش می متالز، سفارشات فولاد تخت ترکیه برای ماه نوامبر در آگوست و سپتامبر که تقاضای متوسطی برای مواد در ترکیه وجود داشت، انجام شد. تقاضا برای فولاد تخت ترکیه در حال حاضر در بازار ضعیف است، زیرا در پایان سال اخیر بیشتر خریداران مشغول محاسبات موجودی بودند. اما قیمت جهانی بالای فولاد از افزایش قیمت وارداتی ترکیه حمایت کرده است.
ارزیابی هفتگی Fastmarkets برای واردات کویل نورد گرم ترکیه در تاریخ ۳۱ دسامبر ۷۵۰-۷۷۰ دلار به ازای هر تن بود که از ۷۳۵-۷۶۰ دلار به ازای هر تن ۲۴ دسامبر افزایش یافت.

 

کویل نورد سرد

ارزیابی هفتگی Fastmarkets برای واردات کویل نورد سرد ترکیه در ۳۱ دسامبر ۸۴۰-۸۵۰ دلار به ازای هر تن بود که از ۸۳۰-۸۴۵ دلار به ازای هر تن ۲۴ دسامبر افزایش یافت. عمده تامین کنندگان کویل نورد گرم به ترکیه در ماه نوامبر روسی بودند که ۱۳۳،۷۷۶ تن بار حمل کردند و پس از آن اوکراین با ۸۱۳۸۶ تن و فرانسه با ۲۶۴۷۵ تن در رده های بعدی قرار داشتند. روسیه بیشترین حجم کویل نورد سرد را در ماه نوامبر با ۱۷۹۵۲ تن به ترکیه حمل کرد، در حالی که مواد کره جنوبی در مجموع ۴۸۶۷ تن بود.

 

سایر محصولات فولاد تخت ترکیه

ترکیه ۲۶۸۰۳ تن کویل روکش دار از کره جنوبی در ماه نوامبر وارد کرد ، در حالی که ۱۲،۰۲۲ تن از بلژیک وارد شد. تامین کننده اصلی فولاد تخت آلیاژی به ترکیه در ماه نوامبر فرانسه بود که ۳۸۱۸۱ تن بار حمل کرد و پس از آن چین با ۱۹،۷۱۱ تن در رده بعدی بود.

منابع ترکیه در ۲۹ دسامبر به Fastmarkets گفتند که وزارت بازرگانی ترکیه تحقیقات ضد دامپینگ علیه واردات کویل نورد گرم از اتحادیه اروپا را آغاز خواهد کرد. هنوز هیچ اعلامیه رسمی توسط وزارت بازرگانی ترکیه اعلام نشده است ، اما منابع آگاه معتقدند که به زودی اعلام خواهد شد.

عناوین برگزیده