تاریخ: ۲۷ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۳۹
بازدید: ۱۹۲
کد خبر: ۱۵۴۵۶۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

جزئیات کنفرانس اطلاع رسانی «سفار»

می متالز - شرکت سیمان فارس نتایج کنفرانس اطلاع رسانی خود را منتشر کرد.
جزئیات کنفرانس اطلاع رسانی «سفار»

به گزارش می متالز، شرکت سیمان فارس با نماد «سفار» در افشای اطلاعات با اهمیت در کدال اعلام کرد: از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲/۹/۶/۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. بازگشت به نامه شماره ۷۱۱۷۴۹ مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ جنابعالی و به استناد ماده ۱۷ مکرر ۱ دستور العمل نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران درخصوص نوسان بیش از ۵۰ درصد در قیمت سهام این شرکت و لزوم برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی به استحضار می رساند در موعد زمانی مقرر هیچ گونه سئوال و ابهامی در سامانه تدان از جانب سرمایه گذاران و فعالان محترم طرح نشده است.بنابراین به نظر می رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روزههای معاملاتی اخیر ناشی از عرضه و تقاضا در بازار و تصمیمات سرمایه گذاران بوده است.
مزید استحضار صورتهای مالی ۶ ماهه حسابرسی شده و گزارشات مالی میان دوره ای ۹ ماهه سال ۱۳۹۹ و نیز اطلاعات تولید و فروش ماهانه این شرکت در موعد قانونی مقرر در سامانه کدال درج شده است.
بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.

عناوین برگزیده