تاریخ: ۱۴ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۱۸
بازدید: ۱۲۰
کد خبر: ۱۵۴۷۱۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

2 هزار و 500 فقره جواز تاسیس طی 9 ماهه سال 99 در خراسان رضوی صادر شد

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طی 9 ماهه سال 99 تعداد 2 هزار و 562 فقره جواز تاسیس با سرمایه گذاری 232 هزار و 363 میلیارد ریال و اشتغال 68 هزار و 323 نفر در استان صادر شده است.
2 هزار و 500 فقره جواز تاسیس طی 9 ماهه سال 99 در خراسان رضوی صادر شد

به گزارش می متالز، محمدرضا مس فروش اظهارکرد: طرح های صنعتی صادره استان در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ تعداد 49 درصد و از لحاظ سرمایه 150 درصد و از نظر اشتغال 34 درصد افزایش نشان می دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: در این مدت، بیشترین سهم سرمایه گذاری در طرح های استان خراسان رضوی، مربوط به بخش ساخت مواد و محصولات شیمیائی بوده که 17.7 درصد از کل سرمایه گذاری را به خود اختصاص داده است و بیشترین اشتغال نیز در بخش پوشاک وعمل آوردن پوست خز بوده است که با 11 هزار و 510 نفر، 16.8 درصد از اشتغال را به خود اختصاص داده است.

وی اظهارداشت: در مجوزهای صادره طی 9 ماهه سال 99، 9 درصد تعداد طرح ها، 7 درصد سرمایه گذاری کل کشور و 11 درصد اشتغال طرح های صنعتی کشور مربوط به استان خراسان رضوی بوده است.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد