تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۲۱
بازدید: ۱۱۷
کد خبر: ۱۵۵۸۸۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
حیدری در تذکر شفاهی:

چندین بار درباره کارکرد گمرک به وزیر اقتصاد تذکر دادم

می متالز - نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: چند بار درباره ضعف کارکردی به ویژه در حوزه گمرک به وزیر اقتصاد تذکر دادم و ظاهراً او هنوز اقدامی نکرده است.
چندین بار درباره کارکرد گمرک به وزیر اقتصاد تذکر دادم

چندین بار درباره کارکرد گمرک به وزیر اقتصاد تذکر دادم

به گزارش می متالز، شهریار حیدری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری به وزیر اقتصاد گفت: چند بار درباره ضعف کارکردی به ویژه در حوزه گمرک تذکر دادم و ظاهراً او هنوز اقدامی نکرده است. در نتیجه تحقیق و تفحصی را تدوین کردم که انتظار دارم همگان آن را امضا کنند. با هم دعا می‌کنیم که وزیر اقتصاد از خواب غفلت بیدار شود.

او خطاب به وزیر نفت بیان کرد: از توجه‌تان نسبت به اعزام تیم‌های شناسایی منابع نفت و گاز در حوزه انتخابیه‌ام، قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب تشکر می‌کنم که خداروشکر منابع بزرگ گاز و نفت در منطقه کشف شده است. انتظار دارم هر چه زودتر نسبت به کلنگ زنی و آغاز بهره برداری از آنها در قالب پتروشیمی و پالایشگاه اقدام کنید. همچنین نسبت به تقویت نفت و گاز غرب مستقر در کرمانشاه از حیث منابع نیروی انسانی و امکانات لجستیکی توجه داشته باشید.

حیدری ادامه داد: از وزیران نیرو و جهاد کشاورزی انتظار دارم نسبت به تخصیص و اجرای اراضی برجای مانده در سامانه گرمسیری هرچه سریعتر تجدید نظر و اقدام کنند.

نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی به جای محکومیت، باید اعدام شود؛ به دلیل اینکه به راه‌های منطقه بی توجه است. از مجمع تشخیص مصلحت نظام هم انتظار دارم که هرچه سریعتر نسبت به تاسیس منطقه آزاد توجه کند. وزارت کشور نیز نسبت به اجرای فعالیت مناطق مرزی در قالب کولبری توجه ویژه عنایت کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تأکید کرد: پایان خفت‌بار ذلیلانه حکومت ترامپ که جهان را به سمت آشوب هدایت می کرد و امیدوارم درس عبرتی برای دولتمردان آینده آمریکا باشد و همچنین فرا رسیدن ماه مبارک بهمن، یادآور آغاز پیروزی انقلاب و پایان طاغوت را تبریک می گویم.

علی نیکزاد نایب رئیس دوم مجلس در ادامه بیان کرد: به دلیل قسمی که در آیین‌نامه خوردیم، خواهش می‌کنم در نطق‌ها برخی مباحث را در نظر گرفته شود و ما پیشاپیش حکم صادر نکنیم.

عناوین برگزیده