تاریخ: ۲۹ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۲۰
بازدید: ۲۴۶
کد خبر: ۱۵۶۰۷۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان:

فرزندان شهدا با تلاش و پشتکار خود می‌توانند به درجات بالا دست یابند

می متالز - شنبه27دی ماه 99 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با همراهی مدیرعامل جدید شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان با ادای احترام به مقام شامخ شهدا با اهدای گل با آرمان‌های شهدا و امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند.
فرزندان شهدا با تلاش و پشتکار خود می‌توانند به درجات بالا دست یابند

فرزندان شهدا با تلاش و پشتکار خود می‌توانند به درجات بالا دست یابند

به گزارش می متالز، صبح شنبه 27دی‌ماه 99 ایمان عتیقی مدیرعامل جدید شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان و فرزند گرانقدر شهید «احمدعلی عتیقی» در اولین روز کاری خود با همراهی احمد گروئی ساردو مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با حضور در گلزار شهدای شهر سیرجان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با اهدای گل با آرمان‌های شهدا و امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند.
مدیرکل بنیاد استان کرمان با اشاره به این موضوع که حمایت و پشتیبانی از ایثارگران معزز وظیفه‌ی ذاتی این اداره کل است ، افزود: ما بسیار خوشحال و خرسند هستیم که فرزندان شهدا با تلاش و پشتکار خود می‌توانند به درجات بالا دست یابند و این امر باعث افتخار و خوشحالی ما نیزهست.
وی ادامه داد: مدیران شرکت گل گهر سیرجان همیشه در کنار بنیاد بوده‌اند و توانسته‌اند بخش بزرگی از مشکل اشتغال ایثارگران شهرستان سیرجان را مرتفع نمایند، ما امیدواریم با مدیریت جدید که خود نیز از دل جامعه ایثارگری استان است این امر مهم بیشتر سرعت گیرد.
عتیقی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، امنیت و آرامش امروز کشور را نتیجه ازخودگذشتگی و ایثار شهدا دانست و گفت: به پاسداشت این‌همه تلاش و ازخودگذشتگی شهدا که عزت و سربلندی و اقتدار را به ایران عزیز هدیه نمودند و به یاری خدا وهمت تمامی همکاران تلاش خواهیم نمود تا جایگاه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان را به بالاترین سطح از رشد خود برسانیم.

منبع: ایثار
عناوین برگزیده