تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۵۷
بازدید: ۱۲۲
کد خبر: ۱۵۶۱۹۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
گودرزی در دیدار با شریعتمداری:

صدور دستور توقف فروش سهام مجتمع سیمان دورود

می متالز - نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: دستور توقف فروش سهام مجتمع سیمان دورود و رفع مشکل کارگران فارسیت صادر شد.
صدور دستور توقف فروش سهام مجتمع سیمان دورود

به گزارش می متالز، حسین گودرزی در پی جلسه با شریعتمداری وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، رضوانی فر مدیر عامل شستا و با حضور عیسی زاده رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس که در محل دفتر وزیر تشکیل گردید، گفت: مشکلات متعدد واحدهای زیر مجموعه شستا در شهرستان دورود، با نظر به تذکرات امام جمعه محترم و نگرانی عموم مردم منطقه، خواستار توقف فوری فروش سهام مجتمع سیمان دورود شد.

نماینده دورود و ازنا  در  مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد:رفع مشکل کارگران کارخانه فارسیت و ادامه کار آن‌ها در دورود، تداوم ساخت فاز ۴ کارخانه سیمان و راه اندازی شرکت بهراد از دیگر مسائلی بود که در این جلسه مطرح گردید.

 وی با بیان  اینکه بدین منظور با دستور وزیر مقرر شد است که فروش سهام مجتمع سیمان دورود از فردا متوقف و طی نامه ای رسماً اعلام گردد. 
 گودرزی  افزود: مقرر شد کارگران کارخانه فارسیت در واحدهای زیر مجموعه شستا در دورود به کارگیری شوند و دستور صادره مبنی بر انتقال آن‌ها به دیگر شهرها لغو گردد. 

 وی همچنین برای تسریع در احداث فاز ۴ شرکت سیمان دورود و رفع مشکل بهراد، رضوانی فر مدیرعامل شستا در اسرع وقت به شهرستان دورود سفر نماید.

عناوین برگزیده