تاریخ: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۰۴
بازدید: ۶۶
کد خبر: ۱۵۶۳۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کارشناس بازار سرمایه:

مهر تاییدی بر ارزندگی سهام با گزارش‌های ۹ماهه زده شد

می متالز - کارشناس بازار سرمایه گفت: در حال حاضر سهام ارزنده هستند و P/E مناسبی دارند و گزارش‌های ۹ ماهه گویای این موضوع است.
مهر تاییدی بر ارزندگی سهام با گزارش‌های ۹ماهه زده شد

گزارش‌های ۹ ماهه مهر تاییدی بر ارزندگی سهام

به گزارش می متالز، محسن عباسلو درباره وضعیت بازار اظهار کرد: وضعیت جو روانی که موجب منفی شدن بازار بود با استعفای رئیس سازمان بورس به حالت مثبت درآمد و موجب شد روند بازار تغییر کند.

کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه بازار برای تغییر وضعیت نیاز به شوک داشت، افزود: نکته جالب در این است که زمانی که قالیباف اصل به ریاست سازمان بورس انتخاب شد شاخص با رشد همراه شد و این بار نیز بازار به رفتن وی واکنش مثبت نشان داد و سبز شد.

وی گفت: اگر جو روانی مدیریت شود بازار به تعادل خواهد رسید و با مشکلی مواجه نیست.

عباسلو با تاکید بر اینکه بازار از نظر بنیادی مشکلی ندارد، بیان کرد: خبر‌ها درباره برگشت به برجام موجب شد قیمت دلار اُفت کند، اما از نظر اقتصادی اتفاق خاصی صورت نگرفته بود که موجب کاهش نرخ دلار شود.

کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: به نظر نمی‌رسد نرخ دلار کمتر از ۲۰ یا ۲۱ هزار تومان برسد البته با توجه به صحبت‌های مطرح شده احتمالا قیمت بر روی حدود ۲۴ هزار تومان تثبیت شود که می‌تواند شوک مثبت به بازار بدهد.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی بازار، بازارگردان‌ها بودند، خاطرنشان کرد: بازارگردان ها با توجیه اینکه نقدینگی ندارند به صورت آبشاری سهام عرضه می‌کردند و قیمت‌ها را پایین می‌کشیدند.

عباسلو گفت: با اقداماتی صورت گرفته مانع فروش آبشاری حقوقی‌ها شدند و همین موضوع موجب شده بازار کمی به تعادل برسد.

کارشناس بازار سرمایه افزود: در حال حاضر سهام ارزنده هستند و P/E مناسبی دارند و گزارش‌های ۹ ماهه گویای این موضوع است.

عناوین برگزیده