تاریخ: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۴۹
بازدید: ۲۴۸
کد خبر: ۱۵۶۷۰۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
ثبت رکورد جدید فروش ماهیانه فولاد امیرکبیر کاشان در دی ماه:

ادامه روند افزایشی نرخ ورق گالوانیزه "فجر"

می متالز - نرخ فروش هر تن ورق گالوانیزه داخلی در دی‌ماه نیز به روند افزایشی خود ادامه داد و به ۲۲۷ میلیون و ۸۸۰ هزار ریال به ازای هر تن رسید که در حدود ۱۰ درصد بیشتر از آذرماه محسوب می‌شود.
ادامه روند افزایشی نرخ ورق گالوانیزه "فجر"

به گزارش می متالز، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در دی‌ماه موفق به کسب درآمد عملیاتی ۳ هزار و ۲۶۳ میلیارد ریالی شده که این مبلغ بیشترین فروش ماهیانه شرکت محسوب می‌شود و شاهد شکسته شدن رکورد فروش ماهیانه این شرکت در دی‌ماه هستیم.

گزارش عملکرد فجر

جمع کل درآمد‌های عملیاتی شرکت در ۱۰ ماه سپری‌شده از سال مالی به ۲۱ هزار و ۵۹۸ میلیارد ریال رسیده است. این میزان فروش نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۳۹ درصدی را نشان می‌دهد.

افزایش متوسط ۱۰۳ درصدی نرخ فروش محصولات شرکت که عمدتاً شامل ورق گالوانیزه فولاد بوده دلیل اصلی رشد محسوس و چشمگیر درآمد‌های عملیاتی شرکت بوده است.

مقادیر فروش ورق گالوانیزه شرکت در ۱۰ماه سپری‌شده از سال مالی معادل ۱۳۴هزار تن بوده که ۱۹هزار تن و معادل ۱۷درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

نرخ فروش هر تن ورق گالوانیزه داخلی در دی‌ماه نیز به روند افزایشی خود ادامه داد و به ۲۲۷میلیون و ۸۸۰هزار ریال به ازای هر تن رسید که در حدود ۱۰ درصد بیشتر از آذرماه محسوب می‌شود.

نرخ فروش این محصول در بخش صادراتی نیز بدون تغییر نسبت به آذرماه معادل ۱۸۳ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بوده است.

نمودار فروش ماهیانه فجر

در نمودار بالا روند فروش ماهیانه این شرکت در ۶ ماه اخیر ارائه‌شده و همان‌گونه که مشاهده می‌شود در ماه‌های اخیر روند افزایش تحقق درآمد‌های عملیاتی به‌صورت تقریباً یکنواختی روی داده و متوسط فروش ماهیانه شرکت که در تابستان کمتر از ۲۰۰ میلیارد تومان در ماه بود به بیش از ۳۲۰ میلیارد تومان در دی‌ماه رسیده است.

عناوین برگزیده