تاریخ: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۱۵
بازدید: ۷۹
کد خبر: ۱۵۶۸۲۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کارگاه های ارز دیجیتال در استان همدان راه اندازی می شوند

می متالز - رئیس اداره طرح و برنامه اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: ۱۰ واحد کارگاهی ارز دیجیتال در استان امسال مجوز تاسیس و فعالیت گرفتند.
کارگاه های ارز دیجیتال در استان همدان راه اندازی می شوند

به گزارش می متالز، رحمت لله صادقی، رئیس اداره طرح و برنامه اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان در نشست فضای مجازی با خبرنگاران گفت: استقبال سرمایه گذاری های جدید صنعتی در استان افزایش یافته است و نخستین بار مجوز تاسیس ۱۰ کارگاه تولید ارز بیت کوین یا ارز دیجیتال در استان داده شد.

او افزود: افرادی که دستگاه های ماینر برای بیت کوین آن ها ضبط شده است تا پایان وقت اداری امروز فرصت دارند علاوه بر پرداخت عوارض به تعزیرات حکومتی در سامانه بهینه هم نام نویسی کنند .

صادقی اظهار داشت: این افراد تا یک ماه دیگر هم باید محل مناسب و مجاز برای ایجاد کارگاه ارز دیجیتال را به اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان معرفی کنند و بعد از تایید مکان مناسب دستگاه ماینر ضبط شده به آن ها تحویل داده خواهد شد.

او اظهار داشت: از این ۴۰ متقاضی جواز تاسیس تاکنون ۱۰ نفر موفق به دریافت جواز و تعیین مکان در شهرک صنعتی شده اند.

رئیس اداره طرح و برنامه صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: هم اکنون سرمایه گذاری های خوبی در استان انجام شده است و شهرک های تخصصی در فولاد، مبل و منبت, سنگ و سیلیس, کشاورزی و دامداری در استان ایجاد شده است و برای جذب سرمایه گذاری های جدید آماده تامین زیرساخت ها هستیم.

عناوین برگزیده