تاریخ: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۲۵
بازدید: ۹۹
کد خبر: ۱۵۶۹۸۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

عرضه اولیه پتروشیمیایی شستا از جهش سود خود رونمایی کرد

می متالز - شرکت پتروشیمی بوعلی از شرکت های تابعه شستا که آذرماه امسال در بورس عرضه اولیه شد از جهش ۱۶۷ درصدی سود خود در ۹ ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.
عرضه اولیه پتروشیمیایی شستا از جهش سود خود رونمایی کرد

به گزارش می متالز، بورس بعد از ریزش های دو هفته اخیر در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته نشانه های بهبود و بازگشت را نشان داد و امروز - شنبه ۴ بهمن ماه ۱۳۹۹ - نیز بازار متعادل و مثبت است.

در این شرایط سرمایه گذاران بورس برای حضور مجدد در این بازار نیازمند اطلاعات دست اول از شرکت های بازار سرمایه هستند و شرکت هایی که سهام آنها عرضه اولیه شده،همیشه جزو گزینه های سودآوری با کمترین ریسک به شمار می روند.

در یکی از تازه ترین تحولات مرتبط با شرکت های عرضه اولیه ای، پتروشیمی بوعلی از زیرمجموعه های تازه وارد شستا به بورس از رشد قابل توجه سود خود در ۹ ماهه ابتدای سال ۹۹ خبر داده است.

بنا به اعلام نفت ما یک مقام مسوول در این شرکت پتروشیمی اظهار کرده است که «بوعلی» در ٩ ماهه منتهی به آذرماه ۱۳۹۹ به ازای هر سهم خود  مبلغ ٣۵۵٧ ریال سود خالص محقق کرده است که به نسبت دوره مشابه در سال ۱۳۹۸ رشد ١۶٧ درصدی نشان می دهد.

مدیر روابط عمومی پتروشیمی بوعلی همچنین توضیح داد: سود ناخالص این شرکت در بازه زمانی ۹ ماهه منتهی به پایان پائیز امسال هم با ٢٨ درصد رشد به ١١۵٢ میلیارد تومان رسیده است که به این ترتیب سود خالص در این دوره ١٢۴۵ میلیارد تومان برآورد می شود.

شایان ذکر است حاشیه سود خالص پتروشیمی بوعلی در دوره یاد شده به ١٧ درصد رسیده است که حکایت از رشد بیش از دو برابری حاشیه سود این شرکت در ۹ماهه ابتدای سالجاری است و این در حالیست که رقم حاشیه سود در دوره مشابه سال قبل حدود  ٨ درصد بود.

منبع: کاما پرس
عناوین برگزیده