تاریخ: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۱۴
بازدید: ۱۱۸
کد خبر: ۱۵۷۷۲۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

سودآوری ستران برای هرسهم

می متالز - شرکت سیمان تهران در صورت های مالی میان دوره ای ۹ماهه خود از سودآوری ۵۲۵ ریالی برای هرسهم خبر داد.
سودآوری ستران برای هرسهم

به گزارش می متالز، شرکت سیمان تهران در گزارش ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر۱۳۹۹، با سرمایه یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی، اعلام کرد توانسته سود عملیاتی این دوره را در مقایسه با مدت مشابه سال مالی قبل با رشد ۸۳ درصدی به ۷۹۲ میلیارد ریال و سود خالص را با رشد ۴۵۶ درصدی به مبلغ ۹۱۸ میلیارد ریال برساند.

این شرکت که ۹ماه توانسته سود انباشته را ۲۶ درصدی افزایش دهد رقم آن را به ۲هزار و ۷۶۲ میلیارد ریال رسانده و سود هرسهم  نیز با رشد ۴۵۹ درصدی به مبلغ ۵۲۵ ریال رسیده است.

"ستران" در تشریح اهداف خود به افزایش میزان تولید با استفاده از ظرفیت حداکثری ماشین آلات، حفظ و گسترش سهم خود از بازر، افزایش کیفیت و تنوع محصولات تولیدی، تنظیم بازار و کنترل نرخ فروش و افزایش رضایتمندی مشتریان اشاره کرده است.

از سوی دیگر این شرکت در خصوص وضعیت شرکت‌های سرمایه‌پذیر اعلام کرد که با توجه به دوره مالی مورد گزارش تعداد ۱۵ میلیون و ۷۱ هزار و ۱۵۷ سهم از شرکت سیمان ایلام و تعداد ۵میلیون و ۶۰۰ هزار سهم از سهام شرکت سیمان هگمتان واگذار شده است. اطلاعات شرکتهای سرمایه پذیر فوق در گزارش تفسیری مدیریت پیوست ارایه شده است.

«ستران» درباره راه اندازی کوره خط ۶ در مهر ماه ۱۳۹۹ و افزایش راندمان تولید کلینکر و در خصوص فروش ملک ۱۷ شهریور اعلام کرد که مبلغ ۲۳۱ میلیارد و ۹۲۹ میلیون ریال سود شناسایی و در دفاتر ثبت شده است.

منبع: نبض بورس
عناوین برگزیده