تاریخ: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۵۷
بازدید: ۲۶۴
کد خبر: ۱۵۷۷۵۸
سرویس خبر : انرژی
استاندار کرمان:

برای تامین آب پروژه فولاد راور مشکلی نداریم

می متالز - استاندار کرمان گفت: آب مورد نیاز پروژه فولاد راور با حفر چند حلقه چاه تامین می‌شود و بر اساس گزارش ها این پروژه به لحاظ تامین آب مشکلی ندارد و راه های دیگری نیز برای آن دنبال خواهد شد.
برای تامین آب پروژه فولاد راور مشکلی نداریم

به گزارش می متالز، علی زینی وند روز جمعه در سفر به شهرستان راور و در حاشیه بازدید از کارخانه فولاد راور افزود: بحث زیرساخت های این طرح بزرگ  در معاونت عمرانی استانداری پیگیری می شود و چشم انداز مشخصی برای انجام و تکمیل زیرساخت ها داریم.

وی تصریح کرد: برای ساخت کارخانه فولاد راور هفت سال برنامه ریزی و طراحی انجام شده است که تاکنون پیشرفت خوبی دارد و فازهای یک و ۲ آن تا اردیبهشت سال آینده به بهره برداری می رسد.

 

خط دوم انتقال آب خلیج فارس به کرمان در دهه فجر کلنگ زنی می شود

استاندار کرمان با اشاره به انتقال آب خلیج فارس به استان کرمان اظهار داشت: خط دوم انتقال آب از خلیج فارس در ایام دهه فجر کلنگ زنی می شود که ۵۰ میلیون مترمکعب تخصیص دارد و حتما صنایع  شهرستان راور در تخصیص آب دیده می شوند.

وی تاکید کرد: تامین آب برای صنایع استان کرمان در یک چشم اندار ۱۵ ساله دیده شده و از نظر آب مشکلی برای صنعت وجود ندارد.

در این بازدید که جمعی از مسئولان استان کرمان استاندار را همراهی می کردند، دستور تامین و تزریق گاز کارخانه فولاد راور صادر شد.

 

صنعت قالیبافی در راور از سابقه کهنی برخوردار است

همچنین استاندار کرمان در سفر به راور با حضور در کارگاه قالیبافی سادات گفت: تاریخ قالیبافی در این شهرستان سابقه کهنی دارد و تار پود قالی نشانه فرهنگ و هنر مردم این منطقه است.

زینی وند با اشاره به بیان مشکلت قالیبافان افزود: در آینده نزدیک از معادن ذغال سنگ استان و منطقه نیز بازدید می کنم و صحبت های فعالان و کارگران این بخش را می شنویم.

همچنین امروز و در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی طرح های نوین آبیاری بخش کشاورزی با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال و انرژی خورشیدی با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال با حضور استاندار کرمان در شهرستان راور به بهره برداری رسید.

استاندار کرمان و هیات همراه در ابتدای ورود به شهرستان راور با حضور در گلزار شهدا با اهدای گل و نثار فاتحه به مقام شهدای راور ادای احترام کرد.

استاندار کرمان امروز برای بازدید و افتتاح چند طرح به شهرستان راور سفر کرده است.

شهرستان راور در فاصله ۱۳۵ کیلومتری شمال شرق مرکز استان قرار دارد.

عناوین برگزیده