تاریخ: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۲۵
بازدید: ۱۰۷
کد خبر: ۱۵۷۷۹۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
به منظور توسعه سطح مناسبات ایران و قزاقستان؛

نشست بررسی ظرفیت های تجاری بین ایران و قزاقستان 20 بهمن برگزار می شود

می متالز - فرصت ها و ظرفیت های تجاری بین ایران و قزاقستان در وضعیت اقتصادی کنونی به همت معاونت بین الملل اتاق ایران و با حضور رئیس اتاق مشترک ایران و قزاقستان بررسی می شود. در این نشست نمایندگان اتاق های استانی، کمیسیون ها و تشکل های مرتبط نیز حضور خواهند داشت.
نشست بررسی ظرفیت های تجاری بین ایران و قزاقستان 20 بهمن برگزار می شود

فرصت ها و ظرفیت های تجاری بین ایران و قزاقستان در وضعیت اقتصادی کنونی به همت معاونت بین الملل اتاق ایران و با حضور رئیس اتاق مشترک ایران و قزاقستان بررسی می شود. در این نشست نمایندگان اتاق های استانی، کمیسیون ها و تشکل های مرتبط نیز حضور خواهند داشت.

به گزارش می متالز، معاونت بین الملل اتاق ایران در نظر دارد نشستی به منظور بررسی فرصت ها و ظرفیت های تجاری بین ایران و قزاقستان به صورت آنلاین (برنامه اسکایپ) برگزار کند. برنامه این نشست دوشنبه 20 بهمن ماه خواهد بود.  

در این نشست امیرعابدی، رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و قزاقستان و نمایندگان اتاق های استانی، روسای تشکل ها و کمیسیون های مرتبط نیز حضور دارند.

قرار است ضمن طرح فرصت ها و بررسی چالش ها و موانع مربوط به همکاری بخش خصوصی با کشور قزاقستان، آخرین وضعیت تحولات اقتصادی و تجاری این کشور، همکاری های دو کشور و چشم انداز توسعه مناسبات، همکاری ها و فرصت های موجود بین ایران و قزاقستان ارائه شود.

در این رابطه اعضای حاضر در نشست مشکلات و راهکارهای پیشنهادی برای تسهیل ورود شرکت های ایرانی به بازار قزاقستان را مطرح می کنند.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد