تاریخ: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۲۶
بازدید: ۷۸
کد خبر: ۱۵۸۱۷۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس

علیزاده: آقای دژپسند شما بابت اتفاقاتی که در بازار سرمایه رخ‌داده، مسوول هستید

می متالز - یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن تاکید بر اینکه وزیر امور اقتصادی و دارایی بابت اتفاقاتی که در بازار سرمایه رخ داده، مسوول هست گفت: آقای واعظی که می‌گوید مجلس دخالت نکند نیز مسوول است.
علیزاده: آقای دژپسند شما بابت اتفاقاتی که در بازار سرمایه رخ‌داده، مسوول هستید

علیزاده: آقای دژپسند شما بابت اتفاقاتی که در بازار سرمایه رخ‌داده، مسئول هستید

به گزارش می متالز، محسن علیزاده در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران در تذکری شفاهی خطاب به رئیس‌ جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: متأسفانه در توزیع منابع و عدم اجرای دقیق و صحیح توازن منطقه‌ای بی‌عدالتی دیده می‌شود و این موضوع در بودجه سال ۱۴۰۰ به‌ وضوح قابل‌ مشاهده بوده و لازم است که اصلاح شود.

وی در مجلس در تذکری خطاب به وزیر نیرو تصریح کرد: بارهاوبارها به شما از مشکلات کمّی و کیفی آب شرب در شهرستان‌های سپیدان و بیضاء گفتیم و جلساتی را نیز برگزار کردیم. اما تا امروز هیچ اتفاقی نیفتاده و تنها شاهد بی‌تدبیری در این موضوع هستیم.

نماینده مردم سپیدان در تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: فریاد بازنشستگان تأمین اجتماعی به دلیل اجرای ناقص قانون همسان‌سازی حقوق و دستمزدشان بلند شده است اما شما آن را نمی‌شنوید، بنابراین ما خواستار اجرای هر چه سریع‌تر این قانون به‌صورت کامل و بدون نقص هستیم.

علیزاده در پایان در تذکر به وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: شما بابت اتفاقاتی که در بازار سرمایه رخ‌ داده، مسوول هستید. آقای واعظی که می‌گوید مجلس دخالت نکند نیز مسوول است چرا که ضلع اصلی این بازار که مردم هستند را فراموش کرده‌اید و این در حالی است که نمایندگان مجلس که مدافعان بحق و راستین آنها هستند، باید به این حوزه ورود کنند، بنابراین شما نمی‌توانید بگویید مجلس حق دخالت ندارد.

عناوین برگزیده