تاریخ: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۴۲
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۱۵۸۳۰۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
صباغ مدیر اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری ایمیدرو اعلام کرد:

روش "حراج باز"، با هدف شفاف سازی قیمت های سنگ آهن اجرایی شد

می متالز - امیر صباغ مدیر دفتر اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری ایمیدرو تاکید کرد: عرضه سنگ آهن در بورس کالا به صورت "حراج باز"، با هدف فروش محصولات تولیدی، شفاف سازی و رقابت خریداران متناسب با نیاز آن ها انجام شده است.
روش "حراج باز"، با هدف شفاف سازی قیمت های سنگ آهن اجرایی شد

به گزارش می متالز، صباغ تصریح کرد: تا پیش از این سنگ آهن به صورت مزایده ای عرضه می شد اما ایمیدرو با هماهنگی بورس کالا، روش حراج باز را اجرایی کرد.

وی با بیان اینکه در روش جدید، مشتریان قادر به مشاهده قیمت های ارایه شده یکدیگر هستند،‌ اظهار داشت: در نخستین روز عرضه سنگ آهن،‌ ذوب آهن اصفهان توانست محموله مورد نظر را در رقابت با دو شرکت دیگر (فولاد مبارکه و هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه) خریداری کند.
صباغ در ادامه گفت: از این پس از الگوی حراج باز بیشتر استفاده خواهیم کرد به طوری که علاوه بر سنگ آهن دیگر محصولات نیز با همین روش عرضه شوند.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده