تاریخ: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۲۰
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۱۵۸۴۴۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

ملی مس EPS حاشیه ساز را با چند سناریو بازنگری و تعدیل می کند

می متالز - شرکت ملی مس از بروز رسانی پیش بینی سود هر سهم و بازنگری با سناریوهای محتمل در کوتاه ترین زمان ممکن خبر داد.
ملی مس EPS حاشیه ساز را با چند سناریو بازنگری و تعدیل می کند

به گزارش می متالز، در پی اعلام EPS شرکت ملی مس بعد از سه سال حذف که با انتقادات عدیده فعالان بازار مبنی بر غیر واقعی بودن اعداد اعلامی این شرکت بزرگ بورسی از بروز رسانی پیش بینی سود و بازنگری با سناریوهای محتمل در کوتاه ترین زمان ممکن خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.

براین اساس، اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل "فملی" پیرو اطلاعیه ۱۲ بهمن شرکت اعلام کرد: پیش بینی EPS بر اساس گزارش ۹ ماهه سال جاری بوده که متعاقباً طبق اطلاعات جاری به روزرسانی و با سناریوهای محتمل، بازنگری و تا ۲۰ بهمن در اختیار سازمان قرار خواهد گرفت.

همچنین رضا صدیقی رییس اداره امور سهام این شرکت در توییتر اعلام کرد: به دستور سعد محمدی، گروه کارشناسی شرکت موظف شده، گزارش بودجه ارسالی را بررسی و نسبت به تعدیل و واقعی کردن این گزارش اقدام کند که ظرف کوتاه ترین زمان ممکن بر روی کدال بارگذاری خواهد شد.

بنابراین گزارش، شرکت ملی مس با سرمایه 20 هزار میلیارد تومانی، دومین EPS شرکت های بورسی و فرابورسی را باتوجه به روند عملیات تولید و فروش جاری تا پایان سال مالی منتهی به اسفند، 1006 ریال پیش بینی کرد که از نظر فعالان بازار با در نظر گرفتن حاشیه سود 3 ماهه سوم و فروش دی ماه سهم در 10 ماهه قاعدتا بین 970 تا 980  ریال سود محقق کرده و اصول محافظه کارانه پیش بینی باید از منطق درستی پیروی کند.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده