تاریخ: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۱۸
بازدید: ۹۷
کد خبر: ۱۵۹۰۱۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل باشگاه ذوب‌ آهن برگزار شد

می متالز - مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در دفتر این باشگاه برگزار شد.
مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل باشگاه ذوب‌ آهن برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن برگزار شد

به گزارش می متالز، مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل باشگاه ذوب‌ آهن در دفتر این باشگاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که با حضور اعضای هیات مدیره باشگاه، قائم مقام، معاون و مدیران باشگاه برگزار شد، بهرامی ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و ‌میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: امروز اینجا حضور پیدا کرده‌ایم برای تکریم و تشکر از خدمات ارزنده جواد محمدی که بیش از یک سال به عنوان مدیرعامل باشگاه حضور داشت و در این مدت کوتاه هم خدمات بسیار ارزنده‌ای در هیئت مدیره  باشگاه و در سمت مدیرعاملیانجام داد.

وی تصریح کرد: پست‌ها همیشه در حال تغییر است و یک روال عادی است و مهم نام و ‌جایگاه ذوب‌آهن است. کار در باشگاه ورزشی فراز و ‌نشیب‌های زیادی دارد و جواد محمدی در شرایط سختی باشگاه را اداره کرد.

عضو هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن بیان کرد: شرایط باشگاه را باید از چند منظر بررسی کرد. تیم‌های باشگاه و فوتبال که در تمامی زمینه‌ها فعالیت‌های خوبی انجام شده است و شرایط مالی و انضباطی و اداری در سطح بالاتری نسبت به قبل است. همچنین پیش‌بینی بودجه و موارد مالی نیز تسهیل‌تر شده است. ضمن این‌که در خصوص تیم‌های باشگاه، برخی رشته‌‌ها شناسنامه باشگاه و ‌کشور هستند.

وی افزود: ورزش بانوان ذوب‌آهن هم رویکرد جدیدی دارد و نشان می‌دهد در بحث تدارکات قوی و حرفه‌ای عمل کرده‌ایم و ‌نتایج آن را مشاهده می‌کنیم.

بهرامی درباره نتایج تیم فوتبال ذوب‌ آهن خاطرنشان کرد: در مورد تیم فوتبال برخی مشکلات بیرونی و حواشی از جمله ناداوری‌ها، کرونا و سایر موارد باعث شد این تیم نتایج خوبی نگیرد و ‌هواداران هم ناراضی باشند که امیدواریم با برد اخیر همین روند روبه رشد ادامه یابد. از این پس در خدمت جواد محمدی به‌عنوان مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان هستیم و مجتبی فریدونی نیز که از خانواده بزرگ ذوب‌آهن است و آشنایی خوبی نیز با مجموعه باشگاه‌، مباحث ورزشی و اقتصادی دارد به عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان فعالیت خواهد داشت تا همه مجموعه با ایشان همکاری کامل و تنگاتنگی داشته باشند.

جواد محمدی مدیرعامل سابق باشگاه ذوب‌آهن نیز در این نشست ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: رفت و آمد جزو فلسفه زندگی است. امیدوارم در فرصتی که خداوند به ما داده است به نحوی رفتار کنیم که اصول و قانون زندگی را به بهترین شکل رعایت کنیم و در دنیا و آخرت عاقبت به خیر باشیم. از همه پرسنل باشگاه، مدیران و پرسنل در مجموعه‌های ورزشی که در این مدت در کنار بنده تلاش کردند تشکر و ‌قدردانی می‌نمایم و برای مهندس فریدونی هم در باشگاه آرزوی موفقیت می‌‌کنم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن  نیز در ادامه ضمن تبریک دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: با همه مجموعه، مدیران و پرسنل باشگاه آشنا هستم. در دوره  جدید بتوانیم دست در دست هم مشکلات موجود را برطرف کنیم.

مجتبی فریدونی ادامه داد: همه عوامل در موفقیت و شکست دخیل هستند. یک نفر می‌رود و یک ‌نفر می‌آید، اتفاق خاصی نمی‌افتد بلکه کار دسته جمعی است که نتیجه می‌دهد. با همکاری همه ارکان باشگاه و تلاش مضاعف به روز‌های خوب ذوب‌آهن برسیم.

همچنین سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در ادامه این نشست افزود: ذوب‌آهن باشگاه بزرگی است، همه پرسنل و عوامل باید کمک کنند تا همه کارها بهتر از قبل انجام شود. باید همدلی بیشتری در باشگاه ایجاد شود.

رسول کربکندی بیان کرد: مجتبی فریدونی با شناخت آمده است و امیدواریم تصمیمات خوبی بگیریم و اجرا کنیم. هواداران در این مدت زیاد زجر کشیدند و امیدوارم روز به روز کارها بهتر و‌ همدلی‌ها بیشتر شود‌. مسئولیت گرفتن کار سختی است و انتظارات همه بالاست. جواد محمدی در شرایط سخت کاری و شخصی باشگاه را اداره کرد.

عناوین برگزیده