تاریخ: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۳۴
بازدید: ۶۱
کد خبر: ۱۵۹۱۸۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

امضای تفاهمنامه همکاری صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و استانداری آذربایجان غربی/ افتتاح دفتر نمایندگی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در استان آذربایجان غربی

می متالز - رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و استاندار آذربایجان غربی در نشستی مشترک تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
امضای تفاهمنامه همکاری صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و استانداری آذربایجان غربی/ افتتاح دفتر نمایندگی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در استان آذربایجان غربی

http://www.shatanews.ir//parameters/mimt/modules/cdk/upload/content/news/191115/4865_orig.jpg

به گزارش می متالز، رضا نقی پور اصل در ادامه سفر به شهرستان ارومیه با محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل صحا؛ در ابتدای صحبت های خود ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گزارشی از تاریخچه، فعالیت و عملکرد شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته ارائه کرد.

رئیس هیات مدیره صحا افتتاح دفاتر نمایندگی صندوق در استان ها را یکی از برنامه های مهم صحا عنوان کرد و افزود این برنامه بدون تحمیل هزینه ای به دولت، با همکاری سازمان صمت استان ها و به منظور تمرکز زدایی و بهره مندی فعالان حوزه صنایع هایتک و فناور از خدمات صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در اقصی نقاط کشورو تقویت اقتصاد دانش بنیان کشور صورت می گیرد.

نقی پور اصل وجود دانشگاه های معتبر و مهم در سطح استان را یک ظرفیت بزرگ برای توسعه صنایع هایتک و دانش محور دانست و ابراز امیدواری کرد که با افتتاح دفتر نمایندگی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در استان آذربایجان غربی و همکاری نخبگان و فعالان صنایع هایتک و پیشرفته استان با صندوق، شاهد رشد بیش از پیش این حوزه از صنایع در آذربایجان غربی باشیم.

محمد مهدی شهریاری نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، به مدیرعامل صحا و هیات همراه خیر مقدم گفت و از حضور آنان در این استان تشکر و قدردانی کرد.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نقش و اهمیت صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در حمایت از صنایع هایتک و فناور کشور، افتتاح دفتر نمایندگی صندوق در این استان را اتفاقی مهم برای صنعت استان ارزیابی کرد و آن را موجب دلگرمی نخبگان و فعالان صنعتی استان دانست.

وی با اشاره به توسعه دانشگاه هادر سرار استان و تربیت نیروی متخصص در زمینه صنایع دانش بنیان خواستار هماهنگی بیش از پیش دانشگاه ها و سازمان صمت آذربایجان غربی جهت بهره مندی فعالان و علاقمندان به کارآفرینی در حوزه صنایع پیشرفته از خدمات صحا شد.

شهریاری در پایان خلاء وجود دستگاه های حمایتی مانند صندوق حمایت از صنایع پیشرفته را یکی از دلایل ناامیدی و فرار مغزها از این استان در سالیان اخیر عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد با افتتاح دفتر صحا و گسترش همکاری ها شاهد دلگرمی بیش از پیش جوانان و رشد و توسعه کارآفرینی و اشتغال در حوزه صنایع پیشرفته در استان باشیم.

 

افتتاح ششمین دفتر نمایندگی شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با حضور مدیرعامل صحا در استان آذربایجان غربی

نقی پور اصل در آیین افتتاح نمایندگی صحا که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی ،رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان و معاونین وی، مدیران و کارشناسان صندوق انجام شد ابراز امیدواری کرد حضور صندوق صنایع پیشرفته بتواند موجب دلگرمی و تلاش مضاعف نخبگان آذربایجانی و سر آغاز حرکتی جدی جهت شکوفایی صنایع هایتک در این استان باشد.

مدیرعامل صحا در پایان این مراسم حکم علی حضرتی را به عنوان نماینده شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در استان آذربایجان غربی امضا و به وی تقدیم کرد.

دفتر نمایندگی استان آذربایجان غربی ششمین دفتر استانی صحا است که در دو سال اخیر افتتاح شده اند.

عناوین برگزیده