تاریخ: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۱۵
بازدید: ۹۳
کد خبر: ۱۵۹۲۸۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل چادرملو اعلام کرد:

عرضه۵۰۰ هزار تن سنگ آهن "کچاد"در بورس کالا/ رشد ۳۰ درصدی تولید شمش

می متالز - مدیرعامل چادرملو از عرضه ۵۰۰ هزار تن سنگ آهن برای تامین نیاز شرکت های فولادی به ویژه ذوب آهن بصورت حراج باز در بورس کالا و افزایش ۳۰ درصدی تولید شمش تا پایان سال خبر داد.
عرضه۵۰۰ هزار تن سنگ آهن "کچاد"در بورس کالا/ رشد ۳۰ درصدی تولید شمش

به گزارش می متالز، ناصر تقی زاده در نشست مدیران فولادی با رییس سازمان بورس از عرضه ۵۰۰ هزار تن سنگ آهن برای تامین نیاز شرکت های فولادی به ویژه ذوب آهن بصورت حراج باز در بورس کالا خبر داد و گفت: ذخایر خوبی در حال اکتشاف داریم که به محض دریافت اطلاعات بیشتر در اختیار سهامداران قرار خواهیم داد.

وی افزود: در تصمیم گیری ها باید یک تعامل همه جانبه میان وزارت صنعت، بورس و شرکت های تولیدکننده شکل بگیرد تا مسائل به نحو احسن حل و فصل شود. برای همکاری بیشتر با مجموعه بازار سرمایه و بورس کالا آمادگی کامل داریم و هر گونه اقدامی که به حمایت از سرمایه های مردم در بورس منتهی شود، دریغ نخواهیم کرد.

تقی زاده با بیان اینکه تولیدات چادرملو فراتر از برنامه سال جاری است و تولید شمش نیز ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت، ادامه داد: تحریم نه در توسعه و نه در طرح ها توقف ایجاد نکرده و تنها بخشی از هزینه ها را افزایش داده است و در واقع شرایط صنعت فولاد و معدن بسیار مطلوب ارزیابی می شود.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده