تاریخ: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۳۳
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۱۵۹۶۱۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
به مناسبت ایام الله دهه فجر:

خدمات درمانی رایگان توسط مجتمع مس سرچشمه به دو هزار نفر از اهالی مردهک ارائه شد

می متالز - نماینده شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان از ۱۲ تا ۱۷ بهمن با اجرای اردوی طرح جهادی درمانی، به بیش از ۲ هزار نفر از اهالی مردهک از توابع عنبرآبادِ جیرفت؛ خدمات درمانی رایگان ارائه کرد.
خدمات درمانی رایگان توسط مجتمع مس سرچشمه به دو هزار نفر از اهالی مردهک ارائه شد

به گزارش می متالز، محمود پور قاسمی یکشنبه (۱۹ بهمن) در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود محرومیت در منطقه‌ مردهک از توابع عنبرآباد شهرستان جیرفت منطقه ای محروم است و مردم آن از کمترین امکانات برخوردار هستند؛ افزود: مردم این متطقه ضمن اینکه برای درمان‌ باید راه زیادی آن هم صعب العبور را تا شهرستان طی کنند چه بسا بیشتر آن ها در وضعیت مالی خوبی به سر نمی برند و از پرداخت هزینه های درمانی عاجز هستند.

نماینده شرکت ملی صنایع مس ایران تصریح کرد: مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در راستای مسوولیت های اجتماعی خود سعی دارد در اینگونه مناطق؛ محرومیت زدایی کند که یکی از این مسوولیت های اجتماعی مجتمع؛ برگزاری  اردوی جهادی درمانی است.

وی با اشاره به اینکه مجتمع مس سرچشمه تا کنون ۲۰ اردوی جهادی درمانی در مناطق محروم و در جای جای استان کرمان اجرا کرده است؛ ادامه داد: این بار و بیست یکمین اردوی جهادی درمانی توسط این مجتمع به مناسبت ایّام‌ الله دهه مبارک فجر در منطقه محروم مردهک در روزهای ۱۲ تا ۱۷ بهمن ماه جاری برگزار کرد که بیش از ۲ هزار بیمار ویزیت رایگان شدند و داروهای مورد نیاز آن ها هم رایگان اعطا شد.

پورقاسمی خاطرنشان کرد: در این اردو که دندانپزشک، پزشک عمومی، چشم پزشک، روانپزشک، متخصص زنان و زایمان و چند پزشک دیگر حضور داشتند خدمات درمانی رایگان ارائه و هزینه تمامی داروها هم توسط مجتمع مس سرچشمه پرداخت شد و در جهت ارتقاء سلامت مردم مناطق محروم گام های موثری بر می دارد.
وی با اشاره به اینکه سردار زهرایی رئیس بسبج سازندگی کشور هم از اجرای این طرح بازدید به عمل آورد و اجرای این طرح را در رفع نیازهای درمانی مردم محروم  بسیار ستودنی دانست و از مسوولان بنگاه اقتصادی شرکت ملی صنایع مس قدردانی کرد؛ افزود: به فضل الهی قرار است اردوی جهادی درمانی در شهرستان محروم رودبار جنوب استان کرمان هم برگزار کنیم تا مردم این منطقه هم از خدمات درمانی رایگان مجتمع مس سرچشمه بهره مند شوند.

عناوین برگزیده