تاریخ: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۱۴
بازدید: ۱۲۹
کد خبر: ۱۵۹۶۴۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

افتتاح مرکز جوار کارگاهی کارخانه سیمان ایلام

می متالز - مرکز جوار کارگاهی کارخانه سیمان ایلام واقع در شهرستان سیروان با حضور مسوولان استان در راستای گسترش آموزش های مهارتی در صنایع و بنگاه های اقتصادی افتتاح شد.
افتتاح مرکز جوار کارگاهی کارخانه سیمان ایلام

به گزارش می متالز، در راستای گسترش آموزش های مهارتی در صنایع و بنگاه های اقتصادی، مرکز جوار کارگاهی کارخانه سیمان ایلام واقع در شهرستان سیروان با حضور رحیمی مقدم فرماندار سیروان، سارایی مدیرعامل کارخانه سیمان، رشیدی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان و جمعی از روسای ادارات شهرستان سیروان در هفتمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح شد.
در حاشیه افتتاح این مرکز، علی رشیدی» مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام اظهار کرد: در راستای گسترش و ارتقاء آموزش های مهارتی در صنایع و بنگاه های اقتصادی در سطح استان، ایجاد مراکز و کارگاههای آموزشی در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: با توجه به نیاز سنجی و تعامل با کارخانه سیمان ایلام ، در این مرکز رشته های جوشکاری، ابزار دقیق، تراشکاری، برق و رایانه آموزش داده خواهد شد.

«علی طاهر سارایی»، مدیرعامل کارخانه سیمان ایلام ضمن اظهار خرسندی از این اقدام، ابراز امیدواری کرد به پشتوانه این آموزش ها توان فنی و دانش روز پرسنل ارتقاء یافته و بخش آموزش این کارخانه با جدیت به این مهم اهتمام خواهند ورزید.

عناوین برگزیده