تاریخ: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۳۱
بازدید: ۱۵۳
کد خبر: ۱۵۹۹۳۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برگزاری آیین راه‌اندازی پروژه‌های شرکت سیمان هرمزگان

می متالز - آیین راه اندازی آب شیرین کن شرکت سیمان هرمزگان و دیگر طرح های این شرکت در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی برگزار شد.
برگزاری آیین راه‌اندازی پروژه‌های شرکت سیمان هرمزگان

به گزارش می متالز، آیین راه اندازی چند پروژه شرکت سیمان هرمزگان با حضور دکتر حسین مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان، دکتر احمد مرادی نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مهندس خلیل قاسمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و جمعی از مقامات و مدیران عالی رتبه شهرستان بندرخمیر در محل آب شیرین کن شرکت سیمان هرمزگان برگزار شد.

دکتر مهدی باشتی مدیرعامل شرکت سیمان هرمزگان ضمن عرض خیرمقدم به مهمانان، گزارشی از روند انجام پروژه ها و برنامه های این شرکت در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی ارائه کرد و گفت: اهمیت توجه صنایع به اقتصاد، جامعه و محیط زیست در جوامع محلی بر کسی پوشیده نیست. شرکت سیمان هرمزگان در سالهای گذشته بیش از پیش در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی قدم برداشته تا نقش موثری در توسعه منطقه به ویژه بندر خمیر داشته باشد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از حمایتهای شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید به عنوان سهامدار عمده  شرکت سیمان هرمزگان افزود: قطعا اگر حمایت های همیشگی این شرکت و به ویژه مدیریت عامل نبود، اقدامات ما در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی کمرنگ می شد.

در ادامه آیین دکتر حسین مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید با اشاره به راه اندازی چنین طرح های مهمی در منطقه گفت: طرح راه اندازی آب شیرین کن یک طرح بسیار بزرگ و خوبی در صنعت سیمان است که قطعا ماندگار خواهد شد. وی همچنین در ادامه از شرایط سخت این روزها گفت و افزود: اجازه ندهیم توسعه کشور متوقف شود و همه تلاش کنیم تا با وجود تمام تحریمها دست از توسعه و پیشرفت و آبادانی کشور برنداریم.

مدرس خیابانی از پرسنل شرکت سیمان هرمزگان تشکر و اشاره کرد: کار دکتر باشتی کاری بود که بنگاه های دیگر هم باید انجام دهند، چرا که یک فرهنگ سازی خوب بود.

دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان نیز ضمن قدردانی از اقدامات شرکت سیمان هرمزگان در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی گفت: با مشارکت کارخانه سیمان و در قالب مسوولیت های اجتماعی، در حوزه ورزش، بهداشت، احداث فضای سبز و مدرسه سازی برنامه های مهمی در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین به اهمیت راه اندازی آب شیرین کن توسط شرکت سیمان هرمزگان اشاره کرد و افزود: با راه اندازی  این واحد ما این امکان را داریم تا آب زیرزمینی بیشتری ذخیره کنیم و همین امر از مصادیق پدافند غیرعامل است.

همچنین در این مراسم دکتر احمد مرادی نماینده مردم استان هرمزگان و حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر در صحبتهایی با اشاره به اهمیت توجه صنایع به توسعه زیرساخت های شهرها، از تلاشهای بی وقفه دکتر مهدی باشتی مدیرعامل شرکت سیمان هرمزگان و پرسنل آن قدردانی کرد.

علاوه بر راه اندازی آب شیرین کن با ظرفیت ۳۰۰۰ متر مکعب، زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی سیف نیز با مشارکت شرکت سیمان هرمزگان به بهره برداری رسید.

عناوین برگزیده