تاریخ: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۴۷
بازدید: ۹۰
کد خبر: ۱۶۰۴۲۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در قالب طرح شهید سلیمانی؛

مجتمع مس سرچشمه بیش از دو هزار بسته معیشتی توزیع می کند

می متالز - مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه گفت: در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و با هدف کمک به آسیب دیدگان از ناحیه کرونا و نیازمندان ِ شهرستان، دو هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی را توزیع می کند.
مجتمع مس سرچشمه بیش از دو هزار بسته معیشتی توزیع می کند

به گزارش می متالز، روح الله ابوالهادی سه شنبه در حاشیه برگزاری رزمایش کمک مومنانه که با حضور جمعی از مسوولین شهرستان از جمله نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه رفسنجان و ... در بیت الزهرای رفسنجان برگزار شد در جمع خبرنگاران بیان کرد: در سال جاری مجتمع مس سرچشمه کمک های مومنانه را اجرا کرد و امروز سومین مرحله از این رزمایش در حال اجرا است.

مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه ادامه داد: در این مرحله که در قالب طرح شهید سلیمانی است؛ 2 هزار و 200  بسته معیشتی  به آسیب دیدگان از ناحیه کرونا و نیازمندان شهرستان رفسنجان اعطا می شود.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش از امروز آغاز و به مدّت یک هفته ادامه دارد گفت: به کمک نیروهای موکب شهدای صنعت مس مجتمع مس سرچشمه این توزیع انجام می شود.

ابوالهادی اظهارکرد: بودجه این مرحله 10 میلیارد ریال و هر بسته شامل برنج، ماکارانی، حبوبات و حواله مرغ گرم است ضمن اینکه هر بسته معیشتی در این طرح بیش از 5 میلیون ریال ارزش ریالی دارد و قصد داریم که به نیازمندان کمک شود.

عناوین برگزیده