تاریخ: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۴۰
بازدید: ۱۱۲
کد خبر: ۱۶۰۵۱۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اجرای اقدامات سلبی و ایجابی برای پیشگیری از عرضه کالای قاچاق در آذربایجان شرقی

می متالز - معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان شرقی در دیدار با فرماندار اسکو بر حفظ دستاوردهای انقلاب و حمایت از تولید داخل در سال جهش تولید تأکید کرد و از اجرای اقدامات سلبی و ایجابی در پیشگیری از عرضه کالای قاچاق خبر داد.
اجرای اقدامات سلبی و ایجابی برای پیشگیری از عرضه کالای قاچاق در آذربایجان شرقی

به گزارش می متالز، یوسف پایدار در این دیدار با اشاره به تشدید اقدامات نظارتی در ایام پایانی سال، گفت: نقش فرمانداران در ایجاد هماهنگی بین دستگاههای مختلف شهرستان جهت استفاده از ظرفیت کلیه ادارات و نهادها در ایجاد آرامش بر بازار شب عید بسیار مهم و اثربخش می باشد.

وی از کسب رتبه اول اداره صمت شهرستان اسکو از نظر بیشترین رشد تعداد بازرسی ها و پرونده ها در سطح استان خبر داد و افزود: وجه تمایز اصلی طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ با سنوات قبلی، رصد سیستمی و سامانه ای بازار اقلام اساسی می باشد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان شرقی ضمن تأکید بر ضرورت رعایت قیمت مصوب کالاها و اقلام اساسی از جمله شکر، روغن، گوشت، مرغ، برنج و تخم مرغ بویژه در ایام نوروز، تصریح کرد : قیمت مصوب هرکیلو تخم مرغ ۱۷۵۰۰ تومان و گوشت مرغ ۲۰۴۰۰ تومان می باشد و با متخلفان به شدت برخورد و پرونده تخلفاتی برای آنها تشکیل خواهد شد.

وی که به همراه روسای ادارات بازرسی و مشارکت های مردمی سازمان صمت استان از روند توزیع کالاهای اساسی در فروشگاههای زنجیره ای و واحدهای صنفی شهرستان اسکو بازدید می کرد، ادامه داد: سامانه های جامع انبار و جامع تجارت ابزارهای اصلی رصد سیستمی بوده و کلیه کالاهای اساسی می بایستی از مبداء تا مقصد در این سامانه ها ثبت گردند.

عناوین برگزیده