تاریخ: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۰۵
بازدید: ۱۸۰
کد خبر: ۱۶۰۵۲۹
سرویس خبر : انرژی
هفته جاری در کمیسیون انرژی صورت می‌گیرد:

بررسی درخواست اعمال ماده ۲۳۴ آئین نامه داخلی مجلس درخصوص عملکرد وزارت نیرو

می متالز - نمایندگان کمیسیون انرژی هفته جاری درخواست اعمال ماده ۲۳۴ آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی که توسط تعدادی از نمایندگان مطرح شده را درخصوص عملکرد وزارت نیرو بررسی می کنند.
بررسی درخواست اعمال ماده ۲۳۴ آئین نامه داخلی مجلس درخصوص عملکرد وزارت نیرو

نشست کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی

به گزارش می متالز، دستورکار کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از تاریخ (یکشنبه 26 بهمن ماه) الی (سه شنبه 28 بهمن ماه) به شرح زیر اعلام شد:

نمایندگان روز یکشنبه علاوه بر طرح الزامات اجرایی توزیع و عرضه سوخت و CNG در کشور،  لایحه تاسیس نهاد مستقل تنظیم گر بخش برق را نیز بررسی خواهند کرد.

همچنین حسین حسین زاده رئیس کمیته نفت و فرآورده های نفتی در خصوص آخرین وضعیت میدان گازی فارس جنوبی گزارشی را ارائه خواهد کرد.

بنابراین گزارش نمایندگان روز سه شنبه نیز درخواست اعمال ماده 234 آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی که توسط تعدادی از نمایندگان مطرح شده را درخصوص عملکرد وزارت نیرو را بررسی می‌کنند و کیوان مرادیان رئیس کمیته هسته ای و انرژی‌های نو درخصوص برنامه‌های این کمیته گزارشی را ارائه خواهد کرد.

این گزارش می افزاید: بررسی لایحه اصلاح قانون توسعه و حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت نیز در دستور کار روز سه شنبه نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس جای گرفته است.

عناوین برگزیده