تاریخ: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۵۹
بازدید: ۱۱۰۷
کد خبر: ۱۶۰۵۸۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

جزییات فروش فوری پراید 151 بدون قرعه کشی/ کوییک R ، کوییک S و ساینا S از روند قرعه کشی خارج می‌شوند؟

می متالز - خودروسازی سایپا با توجه به وضعیت تولید خودرو پراید 151 و وضعیت تقاضای بازار اقدام به فروش فوری این خودرو بدون قرعه کشی کرده است.
جزییات فروش فوری پراید 151 بدون قرعه کشی/ کوییک R ، کوییک S و ساینا S از روند قرعه کشی خارج می‌شوند؟

به گزارش می متالز، مجید باقری، قائم مقام فروش شرکت سایپا گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده با کمیته خودرو، پراید 151 از شمول شیوه قرعه‌کشی خارج شده و به صورت فروش فوری به مشتریان واگذار می‌شود.

  شرکت خودروسازی سایپا با توجه به وضعیت تولید خودرو پراید 151 و وضعیت تقاضای بازار برای خودروی سایپا 151 اقدام به فروش این خودرو بدون قرعه کشی نموده است.

قائم مقام فروش شرکت سایپا خودروی پراید 151 از فرایند قرعه کشی بیرون آمده است و این خودرو تنها با ثبت نام در سایت خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی http://www.saipacorp.com/fa/salepage  مراجعه نمانید و درخواست خود را برای پراید 151 ثبت کنند. 
او ادامه داد: احتمالا به زودی قرعه کشی برای محصولات خانواده کوئیک آر، کوئیک اس و ساینا اس از روند قرعه کشی خارج می‌شود.

قیمت محصولات سایپا در 23 بهمن 99 / جدول مقایسه نرخ کارخانه و بازار

ویژگی های پراید ۱۵۱ آپشنال

وانت سایپا ۱۵۱ محصولی از پلتفرم x۱۰۰ است که در گروه خودروهای تجاری سایپا قرار دارد. این وانت، با موتور جدید یورو۴ توانی معادل ۷۱ اسب‌بخار تولید می‌کند.

این خودرو محصولی کارا برای حمل و نقل های سبک شهری تا سقف ۵۰۰ کیلوگرم محسوب می شود و با توجه به امکاناتی نظیر راحتی کابین راننده ، ارگونومی صندلی ها و سیستم تهویه مطبوع ، مناسب و متمایز برای حمل بار است.

 

نظرات بینندگان
جواد
Iran (Islamic Republic of)
تاریخ : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
لطفاً می‌خوام قیمت را درج کنید
عناوین برگزیده