تاریخ: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۵۹
بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۱۶۱۴۱۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

فاز ۲ معدن طلای زرشوران تکاب راه‌اندازی می‌شود

می متالز - نماینده مردم تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌اندازی فاز ۲ معدن طلای زرشوران تکاب و ایجاد کارگاه‌های پایین دستی و انجام خدمات اجتماعی توسط معادن به شدت پیگیری شده و عملی خواهد شد.
فاز ۲ معدن طلای زرشوران تکاب راه‌اندازی می‌شود

به گزارش می متالز، حسن همتی اظهار داشت: توسعه و تعریض جاده میاندوآب - شاهین‌دژ - تکاب ملی شده و اداره کل راه و شهرسازی مشغول تعریض و توسعه آن است.

وی در زمینه گازرسانی گفت: در این رابطه نیز از وزیر نفت سه دستور کارساز اخذ و پیمان‌سپاری‌های جدید عملی شده و گازرسانی در حوزه انتخابیه به روستاها در حال انجام است.

نماینده مردم تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به جلسات مکرر با مسوولان بهداشتی تهران و استان افزود: هم اکنون بیمارستان جدید تکمیل و تحویل وزارت بهداشت شده و دستگاه های سی تی اسکن و ماموگرافی به تکاب اختصاص داده شده است.

وی تصریح کرد: همچنین در جلسه با وزیر بهداشت نیز دستور تهیه سی تی اسکن، ماموگرافی و رادیولوژی دیجیتال برای شاهین‌دژ اخذ شد.

همتی در ادامه نیز با اشاره به اینکه در مورد معادن به ویژه معادن طلا جلسات مفصلی با وزیر، سازمان‌های ایمیدرو و معدن‌داران برگزار شد افزود: در مورد معدن زرشوران به توفیقات خوبی دست یافته شد، اگر چه عده ایی که منافعشان به خطر افتاده، جوسازی‌های کرده و می‌کنند.

وی اظهار داشت: باید معادن به ویژه معادن طلا، بومی‌سازی شده و سهام به مردم داده شود و در مقابل، در برابر کسانی که کوچکترین تعرضی به بیت المال کرده و یا می‌کنند نباید کوتاه نخواهد آمد.

نماینده مردم تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌اندازی فاز 2 زره شوران و ایجاد کارگاه های پایین دستی و انجام خدمات اجتماعی توسط معادن به شدت پیگیری شده و عملی خواهد شد.

وی تاکید کرد: همچنین ارگان‌های نظارتی به شدت و به طور کامل به قضایای معادن اشراف دارند و اجازه کوچکترین تخلف را نخواهند داد.

همتی در ادامه با اشاره به اینکه حفظ امنیت، اتحاد و همدلی و امانت داری و دوری از اختلاف و تفرقه از ارکان مهم توسعه است گفت: اگر همه مسوولان و مردم، فرمایشات و سیاست‌های رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار داده و به آنها عمل کنند نه تنها هیچ مشکلی پیش نمی آید بلکه کشور پیشرفت هم خواهد کرد.

عناوین برگزیده