
در گفتوگوی اختصاصی «میمتالز» با مدیرعامل شرکت مادر تخصصی (هلدینگ) توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) عنوان شد:
به گزارش می متالز، عموما مقامات اصلی چین در این ایام به بیان استراتژیها و چشمانداز اقتصادی میپردازند. این بیان چشمانداز عموما یک نگاه مثبت و مصرف گرایانه در بازار کامودیتیها ایجاد میکند لذا عموما پس از سال نو چینی پالسهای مثبتی در بازارها دیده میشود چراکه چین در بسیاری از کالاها بزرگترین مصرفکننده و بزرگترین تولیدکننده است. بنابراین توسعه زیرساختها و خبرهایی از این دست منجر به تهییج بازارها میشود.