تاریخ: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۲:۰۵
بازدید: ۶۱۴
کد خبر: ۱۶۹۱۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

نمایشگاه «توانمندیها و نیازمندیهای مس در بستر اقتصاد مقاومتی» در رفسنجان برگزار می شود

می متالز - رییس روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه از برگزاری نمایشگاه «توانمندیها و نیازمندیهای مجتمع مس در بستر اقتصاد مقاومتی» در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان خبر داد.
نمایشگاه «توانمندیها و نیازمندیهای مس در بستر اقتصاد مقاومتی» در رفسنجان برگزار می شود

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، محمدرضا رجب پور با اعلام این خبر اظهار داشت: این نمایشگاه از 5 تا 7 شهریور ماه سال جاری در سالن شهدای گمنام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در فضایی به وسعت 1800 مترمربع برگزار خواهد شد.
وی افزود: واحدهای روابط عمومی ، معاونت پشتیبانی و شرکت خدمات بازرگانی ، معاونت مهندسی ومدیریت انرژی، معاونت بهره برداری ،معاونت توسعه، امور آموزش و تجهیز نیروی انسانی، امور تحقیق و توسعه و شرکت سرمایه گذاری مجتمع مس سرچشمه و شرکت کوشا کانسار در این نمایشگاه حضور دارند.
وی با بیان اینکه افتتاحیه این نمایشگاه روز پنجم شهریورماه با حضور مسئولین کشوری و استانی در تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج) برگزار می شود، یادآور شد: با توجه به شعار امسال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، هدف از برگزاری این نمایشگاه این است که شرکت ها، کارخانجات و کارگاههای کوچک استان و همچنین قطعه سازان از نیازهای مجتمع مس سرچشمه آگاه شوند و بستری برای تأمین این نیازها از سوی کارگاهها و کارخانه های داخل شهرستان و استان فراهم شود.
دبیر نمایشگاه توانمندی ها و نیازمندی های مس تصریح کرد: در غرفه زنجیره تامین و بومی سازی قطعات، نمایندگان ادارات گمرک، دارایی و صنعت و معدن برای رفع مشکلات و چالشهای اداری پیش روی صنعتگران حضور داشته و برای رفع آنها اقدام می کنند.
رجب پور از برگزاری سه پنل در طول برگزاری نمایشگاه در غرفه روابط عمومی خبر داد و گفت: پنل زنجیره تأمین و بومی سازی قطعات با حضور مدیر امور انبار و سفارشات و مسوولین شرکت خدمات بازرگانی، پنل آموزش و پژوهش با حضور مدیر تحقیق و توسعه ، امور آموزش و تجهیز نیروی انسانی مجتمع مس سرچشمه و مدیران دانشگاهها و مدیر آموزش و پرورش رفسنجان، پنل «اقتصاد مقاومتی، چشم اندازها و راهکارها» با حضور دبیر کارگروه اقتصاد مقاومتی شرکت ملی صنایع مس ایران و مسئولین شهرستان برگزار خواهند شد.
رییس روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه در پایان از کلیه دانشجویان، محققان، پژوهشگران و صنعتگران برای شرکت در این نمایشگاه دعوت کرد.

منبع: روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین