تاریخ: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۵:۴۵
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۱۶۹۷۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
آرسلورمیتال پیش بینی کرد؛

رشد مصرف فولاد در سال 2018 حدود 2 تا 3 درصد خواهد بود

می متالز - با توجه به چشم انداز مثبت اقتصادی فعلی، آرسلورمیتال پیش بینی خود را از رشد مصرف فولاد در سال 2018 تغییر داد و اعلام کرد رشد مصرف 2 تا 3 درصد خواهد بود درحالی که این شرکت پیش از این پیش بینی 1.5 تا 2.5 درصد را داشت.
رشد مصرف فولاد در سال 2018 حدود 2 تا 3 درصد خواهد بود

به گزارش می متالز، شرکت آرسلورمیتال در روز چهارشنبه (10 مرداد) این بیانیه را که درخصوص تغییرات در چشم انداز و ارزیابی بود، اعلام کرد.
این شرکت گفته، انتظار می رود در چین تقاضای کلی برای فولاد در سال 2018 بین یک تا 2 درصد رشد یابد چراکه به دلیل این که تقاضا برای املاک و مستغلات همچنان صعودی است و تقاضای بخش ماشین آلات و خودرو نیز افزایشی است. البته بخشی از این رشد، با کاهش سرعت در زیرساخت ها، تعدیل می شود.
در ناحیه نفتا و اتحادیه اروپا رشد قابل توجهی در تقاضای فولاد به جهت تقویت بخش ماشین آلات و ساخت و ساز دیده می شود. پیش بینی می شود که در هر دو منطقه مصرف فولاد در سال جاری 2 تا 3 درصد افزایش یابد.
تقویت تولید و فروش خودرو در روسیه از رشد مصرف فولاد در کشورهای مستقل مشترک المنافع حمایت کرده و رشد مصرف فولاد را 2 تا 3 درصد خواهد کرد.
با این حال در برزیل، رشد مصرف ظاهری فولاد 5.5 تا 6.5 درصد پیش بینی می‌گردد که از پیش بینی قبل یعنی 6.5 تا 7.5 درصد کمتر است. این امر ناشی از اعتصاب کامیون داران در سراسر این کشور و رویکرد محتاطانه نسبت به انتخابات بوده و این مسئله را منعکس می کند.

عناوین برگزیده