تاریخ: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۹:۱۷
بازدید: ۲۱۸
کد خبر: ۱۷۰۴۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
«محمدرضا ساکت» دبیر کل فدراسیون فوتبال:

افتخار سه‌گانه فوتسال با قهرمانی مس تکمیل شد

می متالز - «محمدرضا ساکت» دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: افتخار سه‌گانه فوتسال ایران بعد از قهرمانی مس ورزقان در جام باشگاه‌های آسیا تکمیل شد.
افتخار سه‌گانه فوتسال با قهرمانی مس تکمیل شد

به گزارش مس پرس به نقل از فارس، «محمدرضا ساکت» در حاشیه مراسم استقبال از تیم فوتسال مس ورزقان که صبح روز سه شنبه 23 مرداد 1397 در فرودگاه امام خمینی(ره) انجام شد، درباره قهرمانی این تیم در جام باشگاه‌های آسیا گفت: بعد از قهرمانی تیم ملی بزرگ‌سالان مردان و سپس بانوان در آسیا با قهرمانی مس افتخار سه‌گانه فوتسال ایران و ضلع سوم مثلث این موفقیت تکمیل شد و بار دیگر اقتدار فوتسال ایران را در آسیا و جهان ترسیم کرد.
وی ادامه داد: تلاش‌هایی که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتسال در برگزاری منظم لیگ انجام داد، باعث ارتقای کیفیت این رشته و نماینده ما در آسیا شده است.

ساکت تصریح کرد: در دو سال گذشته با بدشانسی نتوانستیم قهرمانی باشگاه‌های آسیا را به دست آوریم؛ اما امسال با توانمندی بازیکنان و کادر فنی در کنار مدیریت خوب مجموعه مس که به‌عنوان یک بخش صنعتی و نماینده مردم غیرتمند آذربایجان شرقی این تیم را پشتیبانی کردند منجر به افتخارآفرینی و بازپس‌گیری جام قهرمانی شد که از کافی و مدیریت مس تشکر می‌کنم.

دبیر کل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: موفقیت بزرگی که رقم خورد به تمام مردم ایران به‌خصوص آذربایجانی‌های عزیز تبریک می‌گویم.

وی با بیان این‌که فوتسال یک رشته اثبات‌شده در فعالیت‌های فدراسیون است که در کنار فوتبال و فوتبال ساحلی افتخارات خوبی را کسب کرده است اظهار داشت: تمام تلاش اهالی خانواده فوتبال نیز ارتقا و پیشرفت این رشته است. از حمایت‌های رسانه‌ها و انرژی مثبت 80 میلیون ایرانی نیز که به این موفقیت کمک کردند تشکر می‌کنیم.
ساکت افزود: هر روز که جلوتر می‌رویم با توجه به رشد فوتسال در آسیا، کار هم برای تیم‌های ما سخت‌تر می‌شود اما تیم‌های ما نیز با درک موقعیت و مسئولیت‌شناسی با قدرت و توان بیشتری تلاش می‌کنند. در اردویی هم که مس در تهران داشت، مرکز پزشکی و سالن اختصاصی تیم ملی فوتسال را در اختیار این عزیزان قرار دادیم تا با امکانات خوبی برای حضور در رقابت‌های آسیایی آماده شوند.

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده